HOLIDAY CAMERON HIGHLAND NEW YEAR

Halo....

macam dah lama jer tak hapdet entry bergambo

macam dah lama jer tak syoq senirik dekat belog senirik

ahaks...

itu ari jeno balik...lama lah jugak,so ngajak lah emak adik ngikut pegi cameron..

renduuuuuu dekat cameron..napa entah..pegi la ujung dunia sekalipun..rindu dekat cameron jugak..

hikss very the visit malaysia iols nih ..


Nah sebulat nya untuk tatapan korangzzz...


Emak takmo beli sayor..dia cakap mahal...nampak macam murah..dia kata dekat paso penang tu lagi murah...iyelahhh mak...ikut aje lahh...


Dia punya borong jagung sampai nak tercabut tangan membawaknyee -.-

sedap sedap shopping jagung stoberi kena saman pulokkk dengan polis traffic sebab paking tepi jalan!

napa ngko polis ??? dah giler kee.....manalahhhhh ada tempat paking dekat situ..
dah bepuluh taun pegi situ jek tempat paking nyaaa..haiyaaaa
melayang beratusssss -.- 



dah lama tak pegi sana dah ada punn CAMERON LAVENDER...
hamboii kena duit jugak masuk...
pandai buat duit eh korangzzzz...
lawoo lah jugak...
wanawani lavender dia ^_^

with emak & adik gemok !





Happy Birthday Mak !!may Allah bless you dunia akhirat..muahhh


okay...kali ke sejuta pegi Cameron Highland masihhh tak jemu...
nak pegi lagi nak pegi lagi.....



till then,
xoxo
anis tak cukup calcium 

10 comments:

  1. bestnya dpt jln2..hihi
    cantik bj anis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheee..sekali sekala best laa :)

      Delete
  2. dengar macam suka sgt gi cameron...hhee... suka jugak pegi tapi tak selalulah

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulahh...entah kenapa...maybe ada sentimental value kot..ahaha

      Delete
  3. den tak pernah pegi sana.....tapi....mcm nak gi jerk....beli jagung.....ahakz

    ReplyDelete
    Replies
    1. bior betol kau jebat,,,xpenah pg cameron..uhukk...obesi aje ye...

      Delete
  4. Assalam,

    salam ukhuwah dari bunda...

    ReplyDelete
  5. cantek kasut anis
    k.el pun teringin nak pakai kasut tu
    tgklah nti pas beranak
    keep in fit
    baru leh layan kasut boot tu
    haha
    asal k.el xde rs nak pegi pegi pegi lagi CH tu eh huhu

    ReplyDelete
  6. Bestnyer cameron.. rinduuuu :)

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^