Solemnization My Bff Wani

cukup syarat berteman. . .


sorang ada boyfriend...sorang lagi pun kena ada...

sorang putus cinta...sorang lagi pun turut serta...

sorang dah kahwin..sorang lagi tak kan nak tunggu......


so tanggal 22 November 2013....berubah lah status single ke Married..


Alien ni memang tauuu.....takda perasaan langsung..
aku busy dengan wedding aku..
dia langsung tak pikir pasal wedding dia...
mastermind takda semua lingkup... (aku la mastermind tu) hekhek
baju nikah sehari sebelum baru nak cari..nasib jumpa
makeup ?lagilahh orang taknak last minit...
aku jugak mekap...
photogrpher...aku jugakkk....
shawl ? aku jugakkk....
hmmm hebat kan aku?
huahuahuahauaaaaa....



Barakallah........semoga Allah memberkati pernikahan kalian sobat....
panjang usia perkahwinan..
dikurniakan anak ramai ramai ramai...
bahagia sampai syurga inshaallah..
sobs sobs sobs 





photographer sampai lewat seminit...
dah shake hand SAH baru sampai..
so takda gambo...hihih 




till then
xoxo 


13 comments:

  1. wah...last minit mesti kelangkabut kan..hihi..tapi asalkan berjalan dgn lancar dh ckup bersyukur. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelangkabut tak hengat laaa..kekeke

      Delete
  2. last minit tapi cantik.. simple tapi sangat cantik.. good job dear :)

    ReplyDelete
  3. Walaupun last minit Anis.... Yang ptg semuanya berjalan lancar kan... Alhamdulillah. Tahniah buat mereka juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kdg2 kak..yg last minit tu laaa yg cantik and puas hati..hehe tp xleh amalkan slalu...

      Delete
  4. wah dasatnya cari baju sehari sebelum nikah hehehe

    http://ogyrozyani.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dasat jugak laaa...keh keh keh

      Delete
  5. kalau majlis dikton, xnak suh kakton makeup, nightmare nanti.. kahkahkah!

    btw, congrates utk mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa kakton mekap cantik dohhh..dikton blh jadi fazura...kahkahkah

      Delete
  6. chaantek nye perempuan itu!

    slamat pngantin baru ntuk hang jugak anis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku lagi cantik kan?muahaha

      maseh!!walaupunnn ko x datang kocix

      Delete
  7. cantek. sweet sgt :)

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^