DIY : GUEST BOOK & VEIL & CANDY BAR

hai uolls.....


kite happy sangat harini uolss..semalam kite dah lepas interview dengan pejabat agama..

semalam lepas harini baru happy ? postpone kegembiraan harini dengan korangzz..

INTERVIEW NIKAH DENGAN PEJABAT AGAMA : -

macam macam dugaan gua harus tempuhi (tukar bahasa diri kepada gua supaya nampak kecekalan diri)

semuanya sebab careless..diri sendiri punya kecuaian kesalahan ke ke sewaktu dengannya.

gua punya tahap neves memang tak dapat dibendung..so gua hafal segala jadah yg memang tiap tiap hari gua guna dalam solat..tapi yelahhhh..kita kalau gugup mengucap pun lupa habisss...

malam sebelum interview pak imam dekat rumah gua panggil gua interview dengan dia dulu..gua pelik laaa kenapalaaaaa susah sgt gua nak menikah niii...abah gua duduk sebelah,dia tanya 1001 soalan..gua jawab semua dengan mudahnyaa sampai bangga abah gua.. (gua rasa la abah gua bangga) kah kah kah ..

esok tu gua pun dengan confidentnya ke pejabat agama siap ambik cuti lagi.........

sesampainya gua ke kaunter pertanyaan...gua baru teringat gua lupa bawa photostat ic pasangan dengan surat nikah mak abah gua T___________________T


GUA BENCI DENGAN DIRI SENDIRI. . . . .

petang tu gua pegi balik sebab pagi tu ramai jugak tengah tunggu turn nak interview gua tengok..
gua rilek rilek dulu dekat rumah..sempat lagi pos shawl dekat customer haaa..

tepat pukul2:30 gua pegi....satu habuk orang takda.keh keh keh

gua masuk interview..ustaz tu pangkat atok atok je...dia sengih..kejap kejap dia sengih..

gua pelik..gua pun sengih la sekali..nak tutup gugup...keh keh keh

pap pap pap dia bagi soklan dekat gua...semua gua jawab laju..mungkin dia tercabar dengan gua..

sampai ke jenis air segala rukun dia tanya gua..semua orang xpenah kena tanya soklan cmtu ye dak..

tapi takpa...gua rela...last dia tanya soklan rukun solat..gua tarik nafas nak susun 13 rukun solat..dia cakap okay tak payah...dia tau aku tau..

pastu dia sengih lagi dia sain cop borang dia cakap okay boleh kawen..pastu dia sengih lagi..

gua sengih gua bangun gua keluar -.-'

 DIY : GUEST BOOK & VEIL

Rajin tak rajin gua kena rajin jugak sekarang...kalau gua malas gua cakap dengan diri gua..


"we have no time u know....now already september to october u know...."

haa gittew..gua memang suka speaking dengan diri gua...kah kah kah

so tiap tiap hari kalau gua rasa ada kelapangan yang sangat lapang...gua pun diy lah guest book wedding gua sendiri....


gua cuba nak mendewasakan diri sendiri....orang diy wedding guest book sesuweet yang mungkin..tapi gua punya gila dengan colour blocking tak dapat dipisahkan -.-'



Guest Book gua dah macam buku kanak kanak Mari Mewarna -.- 

shawl & veil nikah kawan gua yang diy....

gua tolong tengok and bagi idea je...kihkihkih 


eh panjang pulakkk......

till then ,
anis yang kelam kabut !!! 


14 comments:

  1. hihi..wah lepas ea..bgus2..

    cntik2..t nak tgk hasilnya..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti dtg majlis anis ye yui...hihi

      Delete
  2. syabas betei...akak dl mmg g interiew..tp dlm bilik tu just borak² je sbb kwn akak yg tukang interviewnya.. kekekeke... dik, jgn nebes sgt ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huntung sgt ada kwn2.....kita ni satu habuk kwn keja pjbt agama pn xdak :p hihi

      Delete
  3. rajin sgt2..skun ni semua bakal2 pengantin nak cantek2 comey2 n npk mewah tp simple n nice
    dulu k.el semua mak k.el yg buat ngan adik2..k.el balik kpg bw badan je..hahaha tp uols beruntung sbb mcm2 skun ada..guestbook lah guest gift lah yg ohsem2..mcm2 ngan baju pengantin yg sgt cantek veil itu ini eee geram pulak tgk..mcm nak kwin lagi sekali tp xboleh kut sbb body dah out hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha sabar akak el sabar....nmpk mcm cantik,jadinya ntah cantik ke tidak ntah laa..i is pasrahhh :p

      Delete
  4. wah anis... dasyatnya kena soal macam2?? nape time teman xde pun banyak macam tu? hu3.. tapi syabas lah leh jawab semua tau! good gurll..

    yunk.. he2.. hari ni nak gi beli 2 be godjes la.. nanti nak try minum.. heee.. nak buang toksin moksin dalam badan ni.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lahh....susahnya lahaiii nk menikah pun..hihi xpela pelajaran semua tu..hihi

      yeayy jom minum sesamaaaaa.. :p

      Delete
  5. byk betul kena soal ek? bagus laa kakton mcm jwb soalan darjah khas! hahaha..

    dh siap guest book tu, dikton nk tgk boleh? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh dikton...pas kenuri ye! ahahaha

      Delete
    2. boleh dikton...pas kenuri ye! ahahaha

      Delete
  6. wahhh dasyat kena soal mcm2 ehh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lahh..org lain lepas gitu je....hihi

      Delete
    2. itu lahh..org lain lepas gitu je....hihi

      Delete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^