Cuti Sebentar. . .

hi uolss..

entry sampah je ni...

saja ah nak cakap. . . gua tak sempat jual shawl sekarang,otak gua sibuk prepare hal kawen. .

multitasking..gua suka sangat..

kalau tengok gua masak. . . pasti ibu ibu mertua diluar sana kagum dengan gua. .

sebelah tangan menumis..sebelah tangan menggulai..kaki kiri basuh pinggan mangkuk..kaki kanan keluar amek daun kari..

bos bos di luar sana juga pasti menanges kagum dengan gua..

sebelah tangan buat report..sebelah tangan reply email..sebelah tangan update belog..sebelah tangan menggoogle.. Eh!

TAPI.....bila datang bab kawen gua harus pasrah..GUA TAK SEMPAT!

petang balik keja berlari mencari kain tambahan untuk customer yang selalu nakkkk kain yang aku tak ada -.- (customer always right)

tengah hari berlari pos shawl dekat pejabat pos..balik kerja pergi pulakk kedai tailor jahit tepi shawl tuu..

gua seteressss..(walaupun gua happy banyakkkk gilos orang order shawl lately)

tuhan tu maha mendengar kannn...

semalam tetiba kawan gua cakap dia nak borong semua shawl gua sebab kawan2 dia nak beli..

menanges hentak hentak kaki sebab terharuuu...

TERIMA KASIH YA ALLAH..terima kasih kawan :')


oleh itu terima lah lagu dari gua untuk engkorangzz semua yang banyak support gua

depan belakang kiri kanan..

terimalahh..lagu bertajuk

TAK KOSER MAK..

kah kah kah 


24 comments:

  1. hihi..nanti smbung balik naa.

    ReplyDelete
  2. jgnlah stress2..nti berkedut seribu muka tu ha
    x seri2 di mjlis yg berbhagia itu hehe joke je

    alhamdulilahh murah rezeki anis

    xpelah take it easy n slowly
    nak laju2 g mn..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. laju2 la kak dgn harapan cepat tiba majlis tu..xsabaq nk kawennn..kehkeh

      Delete
  3. Busy betul yer bakal pengantin. Hikhik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat buat busy yg sebetolnya..hehe

      Delete
  4. uikk..hebat tul ko....err...ko dah ada kedai ke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..besor punya kedai..beralamat kan rumah sniri.hehh belomm lah,bisnes on9 jek

      Delete
  5. hoho...musti grand punyalah wedding hanis...x sabar nak tgk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa jgn gitu akak..lg tggi org expect lagiii la xtawu nk wat apa..tensionnn..hukhuk no idea

      Delete
  6. waaa maju bisnes anis...akak doakan moga berjaya dunia akhirat :)

    jangan stress anis...rilek brader, brader rilek (nyanyi) muahaha

    anis buatla ala2 english wedding...akak suke sangat....dulu pak mentua akak penah cakap "ala xyah pakai baju traditional, pakai gaun n kot jek sempoi sikit xyah salin2 baju nye, senang" tapi tula...pakmentua yg cakap camtu, mak mentua very the follow adat u know... tensi akak. bhahaha

    akak doakan semuanya berjalan lancar. yg penting muke pengantin kene gojes . kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you akakkkk...
      anis pn doakan akak dunia akhirat..

      i pn very like english style...vintage pun i like..tp tu la akak..org expect wedding anis vouge gitu..so agak tension laa...hukhuk tuhan,tolong dahkuuuu

      Delete
  7. yunk.. nk tanya.. harga 2 be gojes tu brapa rm yea? yg untuk buang toksin tu.. beli kat ner yea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. anis beli deka instagram.. nabilaruslan rm45 beli 3 dapat rm120

      Delete
  8. amboih.. makin maju biz dia.. semoga success lagi yea.. heee

    ReplyDelete
  9. wah penjual shawl yg tegar sekarang ni cik wanie.. goodluck.. dear.. semoga terus maju.... aamiin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..cari rezeki lebih nk kawen....thank you mommy to be ^_^

      Delete
  10. alhamdulillah... rezeki org nak kawen kan kakton...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah dikton..rezeki mencurah2..kiki alhamdulillah

      Delete
  11. Alhamdulilla rezeki, dalam keadaan stress ada gak berita gembira di sebalik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..dlm susah ada senang ^_^

      Delete
  12. sronok.. alhamdulillah, rezki :)

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^