Wedding Preparation - Part 1

Nak mula yang mana dulu?

Apa nak buat dulu ?

Yang nih awal lagi tak ?

Yang nih macam dah terlambat !! 

okay situasi di atas semua jadi dekat aku..tak tak..mungkin jadi semua orang..ye idokk ? 

Actually my majlis lagi 2 bulan akan datang.Cer kira seniri start bulan 8 nih ..kekeke

Checklist 1st : Dewan Kenduri..
-Actually aku nak buat dekat dewan..sebab tak penat,tak susah.Tapi mak aku cakap buat biasa biasa cukup lah..okay pasghah..Lepas tuuu diorangz ubah fikiran plakk.Dah macam tokong hindu tangan aku call semua dewan,yelahh nak book dewan kena setahun awal,ini dah dekat.Banyak jugak lah date kenduri aku ubah ubah sebab nak dapatkan dewan..berebut rebut dengan orang.pheww finally alhamdulillah settle.Even bukan date yang aku nak,tapi xpelah...janji dapat dewan and janji tarikh lagi awal..kihkih

Checklist 2nd : Dress & Baju Kahwin
-Aku nih memang tak pandai nak memilih,tapi nak yang cantik...tension jugak ahh pikir.Google jangan cakap la,hari hari...makin banyak design makin pening.So decide nak jalan jalan penang sambil cari butik.Kebanyakkan mahal kemain,design biasa jek.aku ni sanggup jek pejam mata kalau mahal KALAU design tu memang cantik.Finally jumpa butik yang memang rambang mata tengok baju baju dia.yang penting MURAH.ishhh seronok kakton! But baju semua buat baru...belum siap,Harap sebelum majlis siap la..



Kesukaan!! tapi sempat try jek sebab dua dua belah tak bekenan merah..
so dapat simpan gambo posing maut dress ni cukup lah..kihkih 
bajet blurr gambar ni orang tak nampak laa design dia kan...pfffft

-Baju nikah baru last week pegi cari..very tak senonoh tauu..and nasib baik berkenan and terus fitting..dia cakap sebulan dah boleh siap..aku memang tak suka pakai putih,entah sebab apa...so pilih colour pastel je for nikah.Harap harap cantik lahhhh...hukhuk

okay cukup part 1.sebab.....................yang lain aku belum siapkan apa apa!
borang nikah and HIV test pun aku belum pegi ..huwaaaaaaa



till then,
xoxo
anis bride to be 

12 comments:

  1. Replies
    1. kena laju2 dh akak...nnti xlarat ligan :p

      Delete
  2. anis
    semoga segalanya dipermudahkan yaa

    syoknya tengok awak buat preperation =)
    nis ni ntah bile lahaaaiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you nis :) syok sikit,tp yg neves tu byk..hihi

      anis doakan nis cepat berjodoh ^_^

      Delete
  3. Kene cpt2 just HIV tu weh! Cm da tak lame je mase..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ye..nk cepat la ni.borang dh ada tapi kesempatan tu blum ada.sibuk nauu dekat ofis ni (alasan) :p

      Delete
  4. eh eh nak kawin ke..wow excitednya nak tgk
    kat mana?area penang ke?hehe
    wow merah tu mmg cun n gojes tau..tp apakah kaler tema tu nti..ooohemmmgeeee serius nak tahu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ye akak..bulan nov inshaallah..

      penang..kalau dekat jemput datang ye ^_^

      kaler tema jengjengjeng.... :p

      Delete
  5. wane pink berkenan dak kakton? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah...rahsia la dikton :p

      Delete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^