Ini Kisah Raya Ku :)

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ..

ayat klise blogger's...fuhhh berhabuk dah belog aku ni lama x hupdate (mata ke atas)

hari hari sempat jugak aku masuk belog nih...nak hupdate tu memang tak ah..

tak menyempat haa jahh oii..korangz xpela duduk ofis keje ngumpat je..aku tak..

kehkehkeh baru je mintak hampun mahap..terkata pulakk

ini la kisah raya gua....
1st Syawal :)

Sunyi tak rumah gua ? sedihhh...gua takda sedara reramai kumpul amek gambo..
sumpah aku jeles tengok orang ramai sedara kumpul riuh rendah rumah T__T 
akak akak aku raya rumah mertua (padahal jarak seciput je) 
rumah nenek nenek gua hujung kampung jek..
so takda istilah balik kampung ooo balik kampung....

Siap cantik cantik (cantik ke) 
pose sini sikit..sana sikit..
terus ke kubur....
sumpah dah bertahun aku tak pergi kubur...
sampai je kubur sedih tak tau nak habaq lagumana...
sampai lari lari anak masuk keta carik cermin mata hitam (drama TV1)
tak rock lah mak gua nampak gua nanges..
mak gua pun malu malu kesat air mata..
sebab kitorang rock dalam rumah tu.. (isi kandungan tak penting) 
rindu arwah tok tokwan..rumah tok tokwan pun dah terbakar..
apa lagi kenangan yang tinggal :'( 


Harap maklum...ini bukan edit mirror macam dekat atas..
ini memang kawan gua..baju sama macam gua T__T 
dah kalau semua benda tak boleh nak lebih
memang macam ni lahh...
ada orang lagi tak baju macam kitorangz ??
maklumlahhh..semua kan berebut haa nak pakai baju raya HATTA DOLMAT..
harga pun affordable..mana ada anjing nak tolak tulang kan..
(hamboii perumpamaan...) 

Ini lah raya pertama gua.....gua tak ramai kawan rakan taulan...
kami habiskan masa kami atas katil sembang sembang sampai esok pagi.....
:D 

2nd Syawal :) 

gua dengan anak buah buahan gua yang paling montok..
aqeef dengan gaya askar pencen..
actually baju nih last last malam raya baru carik..
nasib lah terbekenan dengan uptown tu haa...
tersama colour pulak dengan heels gua...
kihkihkih...

activity raya ke dua ke rumah baka ibu mertuaku...
seberang jambatan Pulau Pinang jek...
katanya tahun ni last raya single....ehem ehem 

anak buah buahan jeno...
comel kemain...kalau mummy dia takda dah lama aku gigit..
kahkahkah...

ye ye..raya kedua berjalan dengan amat lancar...
dah tak kekok dengan semua family dia..
adakah ini bermakna aku sudah bersedia?
(ayat macam nak sepak diri sendiri) 

bye ! 

3rd Syawal :) 

RAYA KETIGA KENA KEJE DA.........

tapi halfday jek..
balik keja tuh tetapppp...ngekor jeno ke parit buntar..
raya rumah kawan kawan dia..ahaksss 

next ! 

4th Syawal :) 

Barakallah.....alhamdulillah makndak dayah dah selamat jadik wife orang!!! 
yeayyy...even sampai majlis lewat giler sebab Alor Setar jem kalah KL 
tapi tetap sampai.......kawan baik nikah takkan kita tak datang kan....
untuk makluman aku beli baju raya sampai raya kedua jek..
so ketiga keempat recycle... :D 

no worries...dia baru bulan 8..bulan 9 sorg lagik..bulan 10 ada lagik..bulan 11 bulan 12...
sabar nanti aku update satu satu...kehkehkeh 
aku bulan yang mana? rahsia laaa...
hikhik 

Pulang tuh terus laju laju pergi beraya dekat Sik,kedah..
hometown kedua...dah macam kampung halaman senirik..
ahhh heavennya rumah keliling dusun buah...udara hutan...
nyaman ohhhhhhh...
gambo takde sebab sampai Sik pun dah malam sangat..



so,
selamat hari raya uolls...
maaf zahir batin yeah..
lets forgive and forget 
:) 







8 comments:

  1. Padat jadual raya anis walaupun family tak ramai. Best kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..beraya dgn tunang jek..padat la jadual tu :P

      selamat ari raya akak :)

      Delete
  2. selamat ari raya anis.. mencomel btl dia.. haihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat ari raya mommy to be :))

      Delete
  3. selamat hari raya kakton... maaf zahir dan batin... kakton cantik... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf zahir batin too dikton cantik :)

      Delete
  4. selamat hari raya anis...cuns melecuns okay...

    ReplyDelete
  5. lawonye dia
    lawonya baju dia
    lawooonya beg dia
    sedondon lak ngan baju ea
    fuhhh kerrrrlasss raya anis
    baju hatta dolmat mmg dh jd kegilaan rmi
    rmi yg beli..hahaha..kebetulan sm ngan member ea
    xkisahlah janji vogue di pagi syawal
    untung ada baju raya ..byk lah tu..k.el pakai yg lama je
    huhu

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^