Review : High Performance Foundation (FCC FARMASI)

Entry kali ni aku nak share produk apa yang aku pakai untuk makeup :)

sharing is caring right ??


High Performance Foundation


Sekarang ni  aku guna  HIGH PERFORMANCE FOUNDATION by Farmasi
untuk kulit aku yang suam suam kuku ni aku pakai NO-07..
actually nak beli yang cerah sikit NO-06 tapi takut tergebu kan..
but bulan depan akan beli NO-06..harusss!! sebab akak dah makin cerah sekarang..ahaksss

Apa perasaan guna foundation ni??
Serius sumpah BEST giler !! Rasa ringan je kulit..bila makeup kan terasa flawless je kulit nih!
sebelum ni terasa nak beli tapi tak terbeli sebab ragu-ragu kan nak tukar ke tak..
nasib baik kawan kita suggest,try sekali terus keluar pergi beli :D gelojoh tak aku ??

Sehari lepas pakai tu aku pegi la jalan2 ke Wang Kelian,Thailand tu....panas ya rabbi..
peluh jangan cakap la kan...tapi korangzz nak tahu takkk...makeup kite sikit pun tak cair!!
muka kite tak bercapuk pun!! maintain je siap shining2 gitu sebab muka kita kan oily2 sikit..
Rasa macam nak menanges dekat situ sebab teharu ! bahahah over kauu..
yelaaa..aku ni dari dulu problem tau kalau time panas terik peluh2,kulit memang disaster la..
tapi sekarang alhamdulillah...

Harga ?
RM60 je....murah wehh untuk barang yang berkualiti macam ni..melabur sikit la,cakap nak cantik kan??

So aku suggest untuk semua ,try lah guna Foundation Farmasi ni :)
barang baik aku memang suka share dengan korangzz....buat apa cantik sorangzz kannnz !

okay re-upload :) 
i'am using High Performance Foundation -Farmasi no 07 


till then 
aniswany 



24 comments:

  1. Lama tak terjah sini. Anis apa kbr? Macam menarik je foundation ni. Makeup anis pun cantik. Serius.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sehat akak :) tima kaseh ^__^

      Delete
  2. waaaaaaaaaa....nak try jugak!
    nanti kalau dah try nak wat review..ok ke tak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes!! tlg wat review kalo ok :)

      Delete
  3. tak pernh try lak..hihi..oklah lau ok kan..berbaloi =)

    ReplyDelete
  4. yes! kak ton nak belanjeeeeeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..belanja saja adikton nih! meh nk lanja cokicoki

      Delete
  5. comelnya..harga dia blh tahan..hehehe

    ReplyDelete
  6. mahal ..tunggu keje la beli..hehe.. tahan berapa lama ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau jenis xsuka makeup slalu,bebulan2 jgk tahan yatt :)

      Delete
  7. Wah cntik . Nak try cri jgk la . Sblum nie tak pnah pkai foundation just pakai bdak miami je . Cos kulit kerap bermnyak tuh yg tkot nak pkai foundation .

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai je pykaa..nnti rasa kulit kita flawless smooth je ^_^

      Delete
  8. hahaha siap nak nanges sbab tharu. idop kdg2 mmg kna over. hihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekeke..tu maksudnya teharu sgt la tu :D

      Delete
  9. ai
    say ida
    newbies blogger
    saya baru je follow blog ni
    jemput ye follow blog saya
    umielman.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai....thanks folo kite :)

      nanti kita folo awak ye ^_^

      Delete
  10. ok, akak kena beli gak ni.. nk cntik mcm wany.. wink..wink..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak yg cantik ni confirm double cantik laa kalo pakai ni..hihi

      Delete
  11. pernah dgr produk ini tapi xpnh cuba lagi..nk try gak lah hehe

    ReplyDelete
  12. kannn..slalu dgr tp mcm takot nk try,tp dh try sekali puas hati :) cuba la

    ReplyDelete
  13. Mmg terbaik.. produk terbest masa kini.

    ReplyDelete
  14. Mmg terbaik.. produk terbest masa kini.

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^