Kisah Si Tunang kepada tunang...

amacam tajuk?macam nak lari hentak hentak kepala dekat dinding tak ?

bahahah...

kisah percintaan aku tak macam orang lain...boleh slalu jumpa..
boleh hantar hantar makanan kalau lapar...
boleh hantar ubat kalau sakit...
kalau merajuk je nanti kekasih hati datang office hantar bunga...
kalau macam tu aku pun nak merajuk hari hari :D


aku ni kan wanita tegar..alaa setakat tak jumpa 3 4 bulan tu rilek jee....
takda nak meroyanz punn....habis kuat menanges bawah bantal..kihkih


tapi dah kalau jumpa tak boleh...contact pun tak boleh...merana jugak la jiwa dan raga T_T
ye dak ??

al kisahnya aku di tinggal lagi sebab tetiba jeno kena offshore...
dia cakap mungkin sehari je la...aku pun ok2 je la....
1 hari................2hari...............3hari..........4hari...........
tak balik balik......contact memang tak ah...bukan ada line pun tengah laut tu T___T
sampai lah nak cukup seminggu aku hampir pasrah..
dalam hati plak cakap kalau laaaa dia turun2 trus balik penang...
tapi memang tak ahhhh....

tengah hari tu dia msg cakap dia nak balik.....
jeng jeng jeng..................petang tu sampai penang..
OMG macam nak tampar bontot sebab tak pecaya...saja ahh kasi over cita sket..kehkeh

tapi aku kan rockers..mana la tunjuk ke eksaitetan aku...amboiii ayat! bahaha
aku cool je.... "oh balik penang...oh nak jumpa..oh ok laaa" cool tak ?? muahaha 


hmm sangat mencabar iman upload gambar air di bulan puasa -.-'


Aku dah berjaya hasut Jeno untuk shopping kali ni..
susah sangat dia nak shopping untuk diri sendiri..

so......

takda la aku rasa bersalah bila shopping macam macam..
kihkih...
barang makeup kecintaan aku sekarang -.- 
tima kaseh Jeno comeii sudi beli barang inglot untuk diri ku 
*harus di puji...kipas kipas kipas....ekeke 




okay tu je la nak cita..
bulan puasa kan....dok kira jarum jam yang tak bergerak je lah...
dari aku kira jarum jam tu baik aku buat entry yang tak berfaedah ni..
kehkehkeh 


till then 
xoxo




25 comments:

  1. hoh..hasut shopping jeans guess tu..dasat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde la akak..kita yg beli guess benonyee..hiks

      Delete
  2. nanti biler dah kawen..laki gi off shore berminggu2 lagi meroyan kene tinggal..sobsob..biasa kan lah diri dari sekarang...eeeaarrr.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki g offshore anis lari blk penang..ddk dgn mak :P hiks tp agak meroyanz la kan dh kalo beminggu :D

      Delete
  3. untung lah ad tunang kan.. hehe

    ReplyDelete
  4. COMELNYE KAMU BERDUA.. HUHU.. :)

    ReplyDelete
  5. pandai menghasutttt neeeeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah..luaskan kuasamu :D

      Delete
  6. hahaha merana lah kalo tak dapat contact. tak jumpa tu i think still okay kan. kalau pasal kerja, takpe kan babe. kuatkan semangat. heeee :)

    ReplyDelete
  7. mmg seronok kan jika dpt bersama yg tersayang.. tambahan masa gi shoping kan kan kan hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dh halal tambah2 sronok kan MakDara..hihi

      Delete
  8. puasa ni hadiahkan si laki
    kopiah puteh buat pergi solat tarawih.

    pasti bertambah sayang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann..okay akan hadiahkan bila bekesempatan nanti :) TQ

      Delete
  9. bf kite xromantik pun sbb sepanjang 6 thn xpenah bg bunge! kahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkesah lah dikton...bukan blh mkn pun bunga tuh..

      hahaha jeles sbnarnyeee tgk org dpt bunga :D

      Delete
  10. Okla tu terubat la kesedihan berjauhan apabla dapat sopink kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh..terubat sangattt.. :D

      Delete
  11. hehe :D xpe, lagi lama x jumpe, lagi manis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. weee betol laa..kita kan dulu pnh ckp kt jeno,xyah blk smpai la hari menikah..tp nk wat cmna dia yg nk balik..hekhek *alasan

      Delete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^