SEOUL GARDEN (REUNION CLASSMATE)

yippiee!!

bebulan bulan janji nak jumpa keluar makan jimba jimba
finally dapat jugak jumpa sahabat sahabat lama....
tangguh tangguh tangguh brapa kali tangguh daaaa....

nih 1st time jumpa balik after 10years berpisah...
nasib baik ada kenduri kawen kawan..kalau takkk..hampeh nak jumpa semua
busy masing2 even semua skrang dah stay hometown Penang 


so last week kami meet up :)
semua teringin makan besor taknak benti so kita pilih SEOUL GARDEN :)
aku yang makan sikit punnn terpaksa lah simpan perut leper ni tak makan dari pagi..
rugi woii makan sikit..bayor dah lah mahal kemain..

burppp...maaf ler makanan sebelum tak menyempat nak snap..kekeke
feberet aku kalau datang sini mesti sotong..
entah brapa kilo aku makan sotong haritu 3jam lepak 
1st time aku makan dulu asyik ngangkut sayor je...
aku kan penggemar sayor..
pastu tunang aku cakap
baik bawak pergi pasor je kalau tau nak makan sayor 
-.- 
daging ? penat kunyah penat telan seketol seketol 
so tak makan.....

Wan Nuramalina :) 
gebu tu melampau haa....
tapi memang dari sekola lagik dia gebu..
dah macam dodol duduk sebelah dia -.- Zzzzz
bakal engineer..ye tak wan ?? main teka je nih 

Nor Fairus :) 
ni haa bakal ustazah...baru habis degree..
eh,lupa nak interprem..
shawl aku dengan dia homemade okay
aku sekarang jual shawl..dia pun jual shawl..
so sapa2 yang nak beli shawl besar/labuh/lebar
cari kami okay :) 

okay lupa snap gambo dedua dengan Jannah :( 
dah la susah jumpa dengan lawyer nih...
takpa..inshallah ada masa kita keluar lagi ok!! 
semua gebu gebu apahal......jeles T___T 

had so much fun ! 
even bertahun2 tak jumpa kita still boleh gossip mcm dulu2
terrrbaik :) 

till then 
xoxo
aniswany 








11 comments:

  1. girls day out mmg menyeronokkan..byk bnda nk share kan..

    ReplyDelete
  2. haii.. singgah sini jea mesti teruja nengok anis yg lawo lagi cumey ni..

    best kan dapat jumpa member2 lama yg dh lama x jumpa..

    ReplyDelete
  3. nuyui:best sangattt :)

    ReplyDelete
  4. Pinky Mommy: betol akak pinky...1 ari xckup nk gosip2..hihi

    ReplyDelete
  5. tenku butang:hihi macehh sudi singgah sni..konpius tenku butang ni jantinanya apa..hahaha

    ReplyDelete
  6. peh.ayu-ayu belaka.
    hahaha

    ReplyDelete
  7. syafiqakarim:macehh...ekeke

    ReplyDelete
  8. alah..alah..alah..comelnya dia pakai bju pink tu...

    ReplyDelete
  9. MizzTina:maceh akak....lama xnmpk newlywed nih :p

    ReplyDelete
  10. sedapnya..penah mkn skali...tak taw bila ley dpt mkn lg...

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^