tuhan masih beri kesempatan

tahukah anda.
aku accident khamis yang lepas .
dah seminggu aku kat rumah tahu.
lutut aku terok jugak ahh luka dia,aku upload gambar luka tu nanti
semua nanges kot tengok... = ='.
semua nya macam kebetulan pagi tu .
tiba tiba hujan,kereta takda kat umah,nak jadi cerita,kunci opis ada dekat aku
then nak tak nak,kami tepaksa tempuh hujan pagi tu naik moto .
sepanjang jalan banyak sangat accident,jem terok kalah KL kot 
takot sangat,nak mencelah dekat kereta.lori..arghhh sumpah aku tak sedap hati 
at last,sampai jugak dekat simpang nk masuk opis
yang aku dengar,kawan aku menjerit,aku toleh nampak kereta masuk 
tanpa bagi SIGNAL and boom ! 
merangkak aku tengah jalan nak ketepi.nasib baik semua kereta sempat berhenti.
tapi kawan aku tak gerak.aku jerit panggil dia.muka dia teruk sangat..darah banyak..
sumpah aku histeria tengah jalan.semua perempuan yang ada kt situ peluk sabarkan aku
ada jugak pakcik yg baik hati..semua sabarkan aku cakap kawan aku cuma pengsan
tapi tengok kan muka dia,aku sniri nak pengsan ;((
terima kasih pakcik tolong hantar kami ke hospital.
aku salahkan diri sniri,even dia yang bawak moto 
kenapa dia yang terok.langsung tak pikir apa jadi kt diri sendiri bila tengok dia yang teruk 
macam tu .

dah habis settlekan hal dia,baru sedar diri sendiri dah bedarah2 dekat kaki 
sakit nya ya Allah ;( tapi aku tahan ja bila pikir kawan aku lagi teruk menderita kat dalam 
syukur sangat kaki kanan yang ada besi tak ada cedera .kaki kiri pulak yang sakit ;(
and my friend dah boleh keluar wad even muka dia bengkak teruk ;(( 

p/s : thanks Allah.syukur alhamdulilah 
p/s/s : i wish you were here sayang ;(
p/s/s/s : doakan aku dan kawan cepat sembuh ;')


with lots of love ,
anis yang still sakit ;( 

52 comments:

  1. cepat2 sembuh tau cantek.

    ReplyDelete
  2. zareliqa afiqa : terima kasih ;)

    ReplyDelete
  3. teyn teyn ; terima kasih cantik ;)

    ReplyDelete
  4. hah??huhuhu...ceq doakan semoga hang cepat sembuh..sedih ceq dgaq hang eksiden..huhu

    ReplyDelete
  5. Teman doakan awak cepat sembuh... Kawan awak tu macam mana?

    ReplyDelete
  6. kesiannya excident..:(
    jangan trauma tau..hehe cepat baik sis :)

    ReplyDelete
  7. anis..tanjat lebly tau..
    hope anis bsabar n cpt sembuh yek!

    ReplyDelete
  8. Jay ; tima kasih jay,syukur x teruk ;)

    ReplyDelete
  9. Izni Hafiz : tima kasih..muka dia still bengkak tp luka2 pun byk jugak..

    ReplyDelete
  10. Norzi Hani : tima kasih ;)

    ReplyDelete
  11. Lisa : dah trauma la lisa, thats y la histeria tu ..huhu

    ReplyDelete
  12. Lubly : anis lagi laa tanjat tau.tima kasih lubly ;)

    ReplyDelete
  13. ya Allah takutnye bce,
    syukur alhamdulillah smue selamat.
    lenkali aty2 k ..ni yg tkut naek motor ni..

    ReplyDelete
  14. naseb baik sis tak teruk. moge sis n member cepat sembuh ye. pape syukur dua2 selamat=)

    ReplyDelete
  15. moga cepat sahabat tu cepat sembuh...

    ReplyDelete
  16. moga cepat sembuh ye anis...

    ReplyDelete
  17. siannye sis..ptot la lme tak updte blog.. mesti fobiakan? smoge cpat sehat :)

    ReplyDelete
  18. Chikova : kita yg kena ni lagii la takot..huuu tima kaseh yea ;)

    ReplyDelete
  19. Huda ; aah..alhamdulilah..nasib baek sgt2..tima kaseh ;)

    ReplyDelete
  20. iffah amani ; yea tima kaseh ;)

    ReplyDelete
  21. O'gosh ; tima kaseh akak ;)

    ReplyDelete
  22. mesti masa hang jatuh 2 kedebuk.. macam nangka kan... :p moga cepat sihat wey makan ubat wey... :)

    ReplyDelete
  23. harapan semoga kalian berdua cepat sembuh seperti sediakala, dugaan tu bersabar ye

    ReplyDelete
  24. Syahir : dakkk..ruby kot la jato mcm nangka busuk..

    ReplyDelete
  25. Ann ishak : terima kasih :)

    ReplyDelete
  26. Dia Maha Penyayang.. Semoga lekas sembuh.. =)

    ReplyDelete
  27. Hye dear, feel free to visit our blog with latest fashion trends we can find in store! :)) http://alsugarrush.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Pondok Usang ; ya..syukur alhamdulilah ;) tima kaseh ;))

    ReplyDelete
  29. tak dpt nk bayangkan cmne...semoga cpt sembuh....

    ReplyDelete
  30. kU-CIT ; bayangkan yg indah saja =D tima kaseh kucit ;)

    ReplyDelete
  31. moga anis cepat sembuh.. tapi napa gambar tak kena dengan cerita ni.. anyway take care dear.. :)

    ReplyDelete
  32. wawa ; hihi letak gamba kaki nnti suma takot nk tgk plak =D thank you wawa ;)

    ReplyDelete
  33. so sad baca enrtri kamu yun.. semoga kawan kamu n kamu cepat sembuh yaa... aminn.. :/

    ReplyDelete
  34. Nova: tima kasih dear ;) aminnn

    ReplyDelete
  35. Ya Allah..Syukur Anis takde pepe..Sory Nis..mcik baru tgk blog rini..mcik doakan Anis ngan kawanAnis cepat cepat sembuh dan boleh berceloteh cam biasa..

    ReplyDelete
  36. Hyazz: acik...anis dgn peah accident..hukhuk alhamdulilah peah pn dh sehat..huu muka dia ja bengkak lg

    ReplyDelete
  37. beriketenanganpadaikan ; tima kaseh;)

    ReplyDelete
  38. alhamdulillah xde yang parah...be careful darl~

    ReplyDelete
  39. Lia Fen ; alhamdulilah..thanks sygg

    ReplyDelete
  40. hi gorgeous Anis!

    I would like to invite you to participate in my 1st ever giveaway contest. Many thanks for your participation and kind support. I appreciate it very much. More details: http://reeneeraaid.blogspot.com/2012/04/aprilove-giveaway-contest.html

    Take care , dear

    ReplyDelete
  41. Alhamdulillah..syukur =D

    ReplyDelete
  42. ReeneeRaid : thanks invite ;)

    ReplyDelete
  43. O Cikteddy ; alhamdulilah ;)

    ReplyDelete
  44. oowhh ngerinyaa... alhamdulillah makin pulih, odaijini ya!

    ReplyDelete
  45. Hanis MY ; alhamdulilah,thanks ;)

    ReplyDelete
  46. cepat sembuh ye anis :)

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^