Kawan Kawan Kawen =.='

ini bukan rekaan .ini kisah benar .

Pada suatu masa dahulu.ada 3 orang gadis comel tinggal di sebuah desa .Eka~Wany~Anis .
Mereka juga bersaudara iaitu sepupu.
main sama2,makan sama2,mandi sama2,begado sama2,mengurat sama2..peeewittt
tapi......
time kawen sorang sorang .FINE !!!! 
 Wany kawen dulu ! =.='
Eka pulak kawen =.=' 

Anis ? tak kawen lagi . =,=' sampai ati ampa tinggai aku ..uwwaaaaa

Tips-tips sedap kan hati yang resah gelisah :
-wanita cantik kawen lambat .FACT
-wanita bekerjaya kawen lambat.FACT

yang benar ,
anis si gadis comel ;')

47 comments:

  1. hahaha....ada jek cara nk sedapkan..

    nnti sampai la jodoh tu....hehehe..

    ReplyDelete
  2. giliran tuan empunya blog Akan tiba jua nanti... :)

    ReplyDelete
  3. hujung tahun ni boleh? kahwin? hehehehe :DD

    ReplyDelete
  4. Shahrazali ; yelaa..tu je yg mampu..hukhuk sedey tauuu =D

    ReplyDelete
  5. Hanis MY ; sedang sabar menunggu jodoh ;)

    ReplyDelete
  6. Lisa ; hujung tahun ni mcm x sempat je..tunang bole la kot =D hikhik

    ReplyDelete
  7. lebly ader geng..aptb =.=

    ReplyDelete
  8. hahaha..aiyok..belum sampai masa hang lagi anis..ceq ni pun dah tua bangka camni pun masih still bujang trang tang tang..:)

    ReplyDelete
  9. hehe...kawen lambat xpe..janji mentaliti ngan ohani dah bersedia...

    ReplyDelete
  10. insyallah..mana tahu
    terkena seri pengantin
    spupu..tak lama lg lah
    kamu plak..hihi ;))

    ReplyDelete
  11. Lubly ; hikhik geng2....

    ReplyDelete
  12. Jay ; hang laki jay..xpa laa..hukhuk

    ReplyDelete
  13. O'gosh ; ni dh besedia lama dh kak..hihih

    ReplyDelete
  14. Mrs Syahnia ; haa insyallah,tlg doa yea..hihi

    ReplyDelete
  15. hmm cantik n bekerjaya memang kawin lambat ek? :0

    ReplyDelete
  16. Muhammad Saiazuan NorHalik ; haaa tgk org sekeliling mcm tu semua =D

    ReplyDelete
  17. Khairunnisa ; insyallah..sabar menunggu ;)

    ReplyDelete
  18. kehkehh,
    kawen sorang sorang.
    sabau hatiiii.
    nanti sampaii seru jangan tak kawen plokk.

    ReplyDelete
  19. bila nak ikot jejak diorang?

    ReplyDelete
  20. akak dulupun kawen lambat.... hheee...

    ReplyDelete
  21. Zakaria Doter ; yelaa..dulu janji sehidup semati..kawen srg2..huhu
    sampai seru haruss kawen jugakk =D

    ReplyDelete
  22. Mia Adriana ; tengah tunggu jodoh ;)

    ReplyDelete
  23. msredcheesecake ; hihi dulu nak kawen lambat,tp dh beso ni nk kawen awal plak rasa =D

    ReplyDelete
  24. betul2 sokonmg fact tu..heheheh..

    takpe, takpe, lepas ni giliran anis pula..:D

    ReplyDelete
  25. Teenager Housemaid ; hihi insyallah sabar menunggu =D

    ReplyDelete
  26. tak per..
    kawin tu bukan nya besh sangat pon.

    satu alasan nak beli rumah guna KWSP bersama jer :D

    (Buleh ker kata gini?)

    ReplyDelete
  27. hihihi

    blom smpai seru lagi ni anis..hee

    suka gak fact tu sbb ira xkahwin lagi..muahaha ;p

    ReplyDelete
  28. meeoowwwwwww meeoowwwww

    ReplyDelete
  29. meeoowwwwwww meeoowwwww

    ReplyDelete
  30. alaaa.....jgn la sedih2...awk kn dah ada calon...budak demok tu kn (maaf anis,,x tau nama dia)....

    ReplyDelete
  31. Pocket : haha 1st time dgr org ckp cmni..xpa,msg2 ada pndapat sendiri kann =D

    ReplyDelete
  32. Juliet_ira : hihihi....kan betol Fact tu =D

    ReplyDelete
  33. Shahrazali : haha nama dia Zainor :)

    ReplyDelete
  34. alololo..jup lgi kawen la tu..amin2.. :) jngn lupe jmpot..he

    ReplyDelete
  35. Cik Yatt : ihihi insyallah..tima kaseh tlg doa ;) nnti mai na..hehe

    ReplyDelete
  36. ooooo...ok...cepat la kawin ngn zainor tu...hehehe...

    semoga anis dan zainor bertemu jodoh sebagai suami isteri...kekal hingga ke akhir hayat dan ke anak cucu..

    ReplyDelete
  37. shahrazali ; ihihih..tima kaseh u ;)
    insyallah..amin ^^V

    ReplyDelete
  38. ada hikmah kawen lambt..
    leh tgk mcm2 festen bj pengantin..
    leh tau selok belok majlis..
    bila nk kawin nnti sonang sket keje:)

    ReplyDelete
  39. Shark ; eh yeke mcm tu..kalau gitu hope nnti nk kawen senang keja la..insyallah =D

    ReplyDelete
  40. eerrr...ai tak cantik..tapi kawen lambat gak..ngeh ngeh ngeh...alaaa...zaman sekarang tak kisah sangat kan... salakan kite tau macamane nak menikmati hidup kite..tak de ar bosan walaupon masih sendiri..lagi ape ade hal..kan dah ade bf..;p

    ReplyDelete
  41. Wawa Tasliman ; tengah tunggu jodoh dari langit =D

    ReplyDelete
  42. aTy_Fared ; hikhik mcm tu plak..awok tu cantik lahh..nk dpt beby lagi..hihi i xdpt beby lagii..wuwuwuu

    ReplyDelete
  43. rasa macam ada benar fakta tu..heheheh

    kak lela ila..wanita kerjaya...kawin lambat gak..umo 28 bru berguna..heheh..

    kwn2 ila y gojes n cntik pn xkawin lagi....

    ila pn wat sedapkan hati..ehhehe

    ReplyDelete
  44. ILa ; haa kan..bkn anis sja reka2 cita..mmg org2 yg tedekat anis mcm tu..so buat kesimpulan la =D

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^