Sayang nya Dia dekat Kita ;')

assalammualaikum sayangssss ;')

nak minta tolong...bole tak ? bole takkkkk..
tolong tengok video nih..sekejap jaaaa,xlama pun ;')
orang cakap sharing is caring ~
i cant stop crying watch this vid even thousand times ;'(

Cintai lah Rasullah SAW kerana baginda sangat menyayangi kita ;')


p/s : Sabda Rasulullah SAW: 
“Sesiapa yang menghidupkan sunnahku, maka sesungguhnya dia telah mencintai aku. Dan sesiapa yang mencintai aku nescaya dia bersama-samaku di dalam syurga.” 
(Riwayat Al-Sajary daripada Anas )

p/s : menanges kerana mengingati Rasul lebih indah dari menanges kerana benda len.x pecaya?try laaa ^__^



10 comments:

  1. dah tengok..rasa takut, sedih, bersalah semua ada :'0

    ReplyDelete
  2. subhanallah...betapa kasih dan sayangnya Rasulullah saw kepada umatnya..Tetapi sayang ramai muda mudi zaman sekrang ni telah melupakan baginda..Lebih suka mengagungkan artis dari pada nabi..menjadikan artis sebagai contoh tapi bukan pada Rasulullah saw..:(

    ReplyDelete
  3. lisa : kannnn...sygnya dia kt kita ;(

    ReplyDelete
  4. jay : aah...tau xpa..xrmai org yg ingt kt dia...tp dia syg kita sgt ;'(

    ReplyDelete
  5. betul...betapa sayangnya baginda pada umatnya..kalau boleh semua dia nak masuk bersamanya ke dalam syurga..Betapa besar kasihnya buat umatnya...:(

    ReplyDelete
  6. jay : kannnn..hukhuk sobs sobs...sedey gilaa

    ReplyDelete
  7. terima kasih sayang. untuk peringatan ni. :) kadang2 kita lupa pada Allah dan Rasul.

    ReplyDelete
  8. ainraus ; ur welcome dear ;') sama2 ingat mengingatkann ^_^

    ReplyDelete
  9. zulhimi ; amalan kita yg menentukan dimana kita ;')

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^