APA ITU ANISWANY LAZIM .

assalammualaikum .

kenal manusia ini ? 
ini manusia yang mempunyai KEKELIRUAN identiti .
dapat membajet TYRA BANK itu angan-angan.impian.cita-cita.
tapi itu dulu .
kenal benda alah ni ?
tak dak niat pun nak jadi photographer =.='
niat dapat bajet comeii dgn camera yg lebih bekualiti dan bajet dgn harapan muka lebih comeii =.='
tapi takk..tak dapat der .
kenal pengantin ni ?
mesti lah tak.sepupu aku saja.bukan artis.
aku cuma tolong.tolong sebab dia harap aku dapat snap memori bahagia dia.
dia berani tak ambik photographer lain and cuma harap aku.
tapi xpa.aku okay.aku suka.cuma nervous.takot memori tak seperti yang dia nak .
dan.ini hasilnya.
and for the first time.
aku tak dak foto yang bole di buat DP mukabuku sebab terlalu focus nak mencantikkan orang.
sumpah aku tak suka memfoto potret org.aku cuma suka pose.
tapi sekaranggg.aku suka =) 
nampak ? nampak takkkkk ?
ini hobi.ini kesukaan.ini wajib.wajib.wajib.
okay.aku memang FAKE.semua yang cantik cuma make up.
aku suka cantik kan muka sniri.suka org cantik kan muka aku.
tak suka.tak pandai make up orang.
tapiiiiii..as per request dari orang2 yg rapat ngan aku.aku cuba.cuba okay .
kenal ini siapa ? 
ini bukan aku .ini kaka aku.
aku cuba.cuba makeup dia.
macam mana ? rasa nak booking aku jadi mak andam?  
#bajet =.='

mungkin aku patut lupakan impian menjadi TYRA BANK ? 
sebab aku dah malas ber photoshoot.aku dah malas.
mungkin aku perlu jadi NOSTALGIA or EVERGREEN sebelum waktu ?
ouh .mungkin .

so ,APA ITU ANISWANY LAZIM ? 
siapa saja boleh.apa saja boleh.
aku sudah FLEXIBLE =)






43 comments:

  1. Aniswany Lazim??saper tu ek???beliau seorang yang comel pernah ceq kenal..seorang yang baik hati walaupun adakalanya lama x hupdate blog..hahaha..blog dia ni penuh dgn gambar dia..posing sana sini sperti model yang tahap profisioanaley...eh betul ker pronounce aku..hehe..but i like to open this blog...n yang penting dia adalah kawan ceq yg paling ceq sayang...betul kan kan kan??hehe..most cutest n beautifull pompuan melayu i've ever seen..hehehe..mesti anis baca ni merah pipi tu..hehe...

    ReplyDelete
  2. Aniswany Lazim??saper tu ek???beliau seorang yang comel pernah ceq kenal..seorang yang baik hati walaupun adakalanya lama x hupdate blog..hahaha..blog dia ni penuh dgn gambar dia..posing sana sini sperti model yang tahap profisioanaley...eh betul ker pronounce aku..hehe..but i like to open this blog...n yang penting dia adalah kawan ceq yg paling ceq sayang...betul kan kan kan??hehe..most cutest n beautifull pompuan melayu i've ever seen..hehehe..mesti anis baca ni merah pipi tu..hehe...

    ReplyDelete
  3. masuk la GM.

    hihikk

    ReplyDelete
  4. jd je lah model..gaye da ade...=)

    ReplyDelete
  5. JAY ; ISHHH..DAH BLUSHING TROK NIH..HAHA JAY KWN ANIS YG PLG SWEETTTT IN THE WHOLE WIDE WORLD..HAHA TUDIAAA THANX JAY >_<

    ReplyDelete
  6. NUB ; MENATANG APA GM AKU XTAU.HAHA

    ReplyDelete
  7. QLAH ; HURMMM,MUNGKIN JUGAK .

    ReplyDelete
  8. LIA FEN ; DAH BOSAN POSING =D

    ReplyDelete
  9. saper ek??? sekali rasa cam kenai..2 kali rasa...eh eh..tak pernah rasa pon..memang dah kenai...
    sicantek macik...ahaksss

    ReplyDelete
  10. ACIK HYAZZ ; EHEHEHE...KENAI JGN X KENAI =D

    ReplyDelete
  11. tu dia...paling manis ek???hahaha..
    abih lah ceq kene rembat dek semut..hahaha..maniskan..hehehe

    ReplyDelete
  12. HALA..TULUS IKLAS DARI HATI CEK HABAQ HANG.....HAHA

    ReplyDelete
  13. thanks anis.ni yg ceq syg hang ketat2 ni..hehehe:)

    ReplyDelete
  14. HEEE...WC JAY.SAYANG JAY JUGAKKK ..AUWMMM

    ReplyDelete
  15. eh? pocket nyer komen tak masuk?
    kalau terdabel sila padam salah satu yer :D

    bosan posing?
    sila suruh orang plak yg posing.
    ngan kamera yg best, ramai model
    akan pose for u:D

    although dengan itu, kami yang akan menerima padahnya ^^ kurang lah gambar kamu nanti:_)

    ReplyDelete
  16. POCKET ; TEHEEE...MASUK2 KOMEN POCKET.

    ALAAA MALAS LAH NK SNAP PIC ORG,XDA BAKAT..SUKA2 TU BOLE LAA =D

    ReplyDelete
  17. mewah dengan bakat. harap tidak dipersiakan. gudluck! :)

    ReplyDelete
  18. dah maju dah sekarang ni...hehe

    ReplyDelete
  19. cantik gmbar.. boleh ajarkan gune nikon ni.. heHe

    ReplyDelete
  20. HANA AHMAD ;ALHAMDULILAH, THANX DEAR =)

    ReplyDelete
  21. ENTOYCAIRO ; ZAMAN DAH BERUBAH ..HIKHIK

    ReplyDelete
  22. EJULZ ; KITA PUN GUNA AUTO JE..NGEH3

    ReplyDelete
  23. heehe.bakat jadi model tu dah ada..ditambah pula penglman jd potogapher..wah..hebat..sy tak pndai make up nie bole lah mintak tnjuk kn..hee

    ReplyDelete
  24. you're such a talented girl. do make some lovely jobs again and again..:)

    ReplyDelete
  25. BLOG SKUTER MERAH ; MEH UMAH ANIS NK AJAR MAKE UP =D

    ReplyDelete
  26. RTP FARRA ; UH THANX DARLA =)

    ReplyDelete
  27. cantikkk sangat....

    ;-)gambar tgkp pun lawa2 tau..:0

    ReplyDelete
  28. saya xknal la beliau nie..sapakah beliau? cuba cerita dgn lebih detail supaya pembca blog kamu nie boleh knal siapakah aniswany lazim nie....

    saya pengikut dan pembca blog aniswany..
    :)

    ReplyDelete
  29. ILA ; OUCH ,TENKIU DEAR @_<

    ReplyDelete
  30. NASYHA ; U MORE MORE HOT LAAAA =D

    ReplyDelete
  31. SYAHIR ; TABOH MAO ? =,='

    ReplyDelete
  32. anda telah di tag untuk jawab soalan ni..:)
    http://jai-diari.blogspot.com/2011/12/soalan-merapu.html

    ReplyDelete
  33. seriously , awak cantek anys . kalau awak letak 1 gmbr awak tanpa entri penulisan , org ttp nk komen cantek . tauuu .

    ReplyDelete
  34. JAY : OUCH .BYK NYAAAA SOKLAN TUU =D

    ReplyDelete
  35. TEYN TEYN ; SERIOUSLY TEYN ,ANIS KEMBANG SGTTT..AHAKSS EH2 SWEET JE TAU DIA NIH ^__^

    ReplyDelete
  36. hoii janda..lama x dgr kaba..ko nk jd model team aku tak??hehe

    ReplyDelete
  37. pandai makeup, pndai bergaya,pndai bergambar,cantik!
    full pakej wahai aniswany!
    suke tgk gmbr2 anis..lawa...

    ReplyDelete
  38. BUDAK PENJARA ; SIOT KO DUDA..SAMPAI ATI LUPA AKU KAN.... =(

    #KO BAYAR LEBIH AKU NAK AH JD MODEL =D

    ReplyDelete
  39. HAFIZAH ALIAS ; ALHAMDULILAHH =)

    #KEMBANG DAH KENA PUJI..AHAHA THANX YEA

    ReplyDelete
  40. kamu cantik sekali .. suke ngk pic2 nih ...


    *follow my blog uke .. :)

    ReplyDelete
  41. PIPIE ; THANKS A LOT =)

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^