BIAR LAMBAT ASAL BERGAYA . COOL KAN =.='

tajuk atas hanya untuk menutup aib sendiri.baru nak post entry pasal raya ?
apa kes ??
yea yea .aku tau aku dah lambat.tapi raya kan sebulan .pffft

aku orang penang.so jangan tanya mana kampung aku.
mak aku orang penang.abah aku orang penang.
balik kampung? hari hari aku balik.
kampung mak sebelah kampung abah.jodoh dekat..what to do 

cececeyy...cita panjang2 plak..padahal nak update semata2 nak tayang gambo jea..
jujur nih aku mengaku =.=' 

RAYA 1ST =)




1st raya dah cukup lengkap beraya semua umah family n sedara mara.
pagi uma tok sebela mak .petang uma tok sebela abah .malam dating .opss. hikhik

RAYA 2ND AND SETERUSNYA =)



2nd raya pegi uma konon  bakal mak mertua.hihi 
3rd raya PMS so tido kat uma.
4th raya konon  bakal suami datang uma
5th raya kat alor setar jumpa my beloved uncle jeff <3 
6th raya KEJA SUDA !__!


p/s :: so ,looks like boring kan raya aku.tapi.....ni la raya paling best !! becoz i had you dear =))




24 comments:

  1. salam sis .

    hikhik . selamat hari raya ;D

    ReplyDelete
  2. slmt hari raya :)

    raya kedua dah betukau selua ea..hehehehe

    ReplyDelete
  3. cantik.palette apa tu??

    ReplyDelete
  4. ehem...hang tak nak raya kat rumah syang hang ni ke??(rumah ceklah..):P

    ReplyDelete
  5. QLAH : SELAMAT HARI RAYA YUNK !

    ReplyDelete
  6. CIK SUHEELA : AAH,SELUAR DAH RAYA KE-2 =P

    ReplyDelete
  7. LALALOVY : HIHI.PALETTE MAKEUP COMPLETE SET.BRAND APE TAH =P

    ReplyDelete
  8. JAY : HANG XBG ADDRESS KT CEK PUN,CMNA CEK NK P UMA SYG CEK NI.. HIHI

    ReplyDelete
  9. wah wah... raya sakan u... awat tak ikut dayah mai umahh...kalau tak leh uwit raya...hehehe.. tipuuu aje

    ReplyDelete
  10. HYAZZ : HIHI..ALA MACIKK,DAH LEWAT TIME TU,KALO X IKOT DAHH..ALAA AWAT TIPU JEA,BAGI LA DUIT RAYAA..NAKK

    ReplyDelete
  11. alala..Selamat hari raya comel

    ReplyDelete
  12. OGOSH : SELAMAT ARI RAYA AKAK GOJESS

    ReplyDelete
  13. Selamat hari raya anis. Lawo gambar. hikhik. Bila ni nak makan nasi minyak?

    ReplyDelete
  14. FIZANOLIE : SELAMAT ARI RAYA AKAK =)

    ALAA JGN LA TANYA PASAL KAWEN,XTAO LG BILANYAAA HUUUUUU

    ReplyDelete
  15. cantik. sekarang beli yg complete sgt senang kan. it looks like manly and miss rose palette. =)

    ReplyDelete
  16. LALALOVY : MMG CANTIK.BEST SGT PAKAI MAKEUP NIH =)

    ReplyDelete
  17. rumah aku xmai pon kan...hoho

    ReplyDelete
  18. merah merah belakaaaaaaaa :D

    ReplyDelete
  19. amboi makin tomey dia noh ! singgah sat ! renduu :) hehehe ~

    ReplyDelete
  20. babe, samalah kita. i pun tiap2 hari balik kampung. dekat bebenor.

    ReplyDelete
  21. SYAHIR : HG X JEMPUT AKUU =P

    ReplyDelete
  22. WANI : TU LAHH ..MERAH NYAAA MAKNGAH =P

    ReplyDelete
  23. NADZLI : HIKHIK SAMA LA DIA PUN..MISS U TOO =)

    ReplyDelete
  24. ASFIRA : XLEY NYANYI LAGU BLK KAMPUNG LA KITA KANN..HIHI =P

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^