cerai kan aku !

ahlanwahsahlan ya ramadhan =)

hari ini hari ahad.hari aku bangun lewat.hari aku goyang kaki.hari aku tido siang lamalama.
harihari mau.oke xdak kena mengena.bye.

benci benci bila semua tuh aku x bule buat hari nih -.- 
fyi ,kaka aku dh dapat baby baru ..babyboy =) then ramai lahh sangat yang dtg umah nk tengok bb 
dari pagi sampai malam ..ni pun dengar dengar ada lagi yg call nak dtg T___T 

uwwaaa letih.letih bancoh ayaq !!! 
tapi xpa...aku ikhlas..demi baby bucuk2 omey2 ....
mama anis xkesa =))

penat cari nama,baby girl senang lahh nk cari kan .ikot hati nak letak nama HUSSIEN je..
wahh class gitu kan -.-


dah.nak pegi mahkamah plak.tuntut cerai -.-

p/s :: selamat bepuasa semua =)
 jangan sampai aku nampak ada yg p blkg kedai nasik kandaq plak -.-

24 comments:

  1. salam Ramadhan and selamat berpuasa sys :)

    ReplyDelete
  2. haha macam abby abadi pulak.. selamat berpuasa kak aniss! :)

    ReplyDelete
  3. MN ; selamat bepuasa dear =)

    ReplyDelete
  4. HAASYAA ; hikhik lakonan semata2 ..

    selamat bepuasa adek =)

    ReplyDelete
  5. Selamat menyambut bulan ramadhan dan Selamat berpuasa.. x)~

    ReplyDelete
  6. aik... belum apa2 dah mintak cerai ? pelik bebenor...


    penat bancuh air ye... hehehe... esok bancuh kan air untuk sy boleh ? nak buat berbuka... hehehe....

    ReplyDelete
  7. hahahaha :)) gimik. apepun, selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  8. mmg macam retis nak pegi mahkamah..huhu...anyway, selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  9. Selamat Berpuasa yunkss...

    ReplyDelete
  10. gambar siapa oh tu dia taknak keluar. haha salam Ramadhan :)

    ReplyDelete
  11. Hehe...sempoi la...mati2aku ingtkn btl,nasib Ada pic je

    ReplyDelete
  12. Salam ramadhan dan selamat berpuasa anis..(:

    ReplyDelete
  13. ZRO THINKER ; selamat bepuasa jugak =)

    ReplyDelete
  14. JAMES ALEXANDER ; hikhik ..raya nih mai umah,i bancuh air utk u =p

    ReplyDelete
  15. ZERI SAFEERA ; selamat bepuasa dear =)

    ReplyDelete
  16. O'GOSH ; bajet je mcm retiss ..hikhik

    selamat bepuasa akak =)

    ReplyDelete
  17. HYAZZ ; selamat bepuasa macik syggg =)

    ReplyDelete
  18. PYKA RAHMAT ; oh itu gambar budak bajet hot. hikhik salam ramadhan too dear =)

    ReplyDelete
  19. PINKY_MOO ; hahaha tetipu yea ..

    ReplyDelete
  20. AFIQAZIZAN ; selamat bepuasa fiq ! =)

    ReplyDelete
  21. gambaq ang sebelum kena cerai byak dlm camera aku...famous gila ang kan

    ReplyDelete
  22. SYAHIR ; setakat penoh dlm camera,1 pun x boh xyah ckp byk !

    ReplyDelete
  23. SIFU IM ; oh hye teruna ^__^

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^