surat cinta untuk awak

dear love ,

 i know i hurt you ,i wish i could undo what i did  ..

awak ..saya tak pandai pujuk ..tapi saya nak awak tahu ..

im really really sorry ..

saya slalu berdoa 

"tuhan kirim kan aku kekasih yang baik hati,yang mencintai ku apa adanya "

saya rasa tuhan dah makbulkan doa saya ..

saya orang yang paling bodoh kalo saya lepas kan awak ..

dah banyak kali saya cakap kat awak kan ..

"you are the best i ever had" serius .. i really mean it 

awak orang paling sabar yang saya penah jumpa 

awak orang paling sweet dalam idup saya 

awak slalu ikot apa yang saya nak even awak tak suka kan 

saya dah buat salah besar ,saya harap sangat awak bole maafkan saya

even i know ,it hard to forget  ..but please ..for me !__!

lastly ,u know ..i wont let you go ..unless ..u leave me ..


your love ,

aniswany lazim 




p/s : maaf sedikit jiwang.HATI saya sedang tidak kuat -.- 



40 comments:

  1. tamao sedih2..tuhan sdg bg ujian..tabah okey.. 8)

    ReplyDelete
  2. CIK NANA ; thanx dear =) i will

    ReplyDelete
  3. wahhh entri memujuk seseorang yang istimewa ni..hihi..walaupun anis cakap tak pndai pujuk..ni okey ape cara anis nak memujuk si dia..(:

    ReplyDelete
  4. AFIQ ; alaaa..pujuk dlm ni ja,depan2 kerasss..huuuuu

    ReplyDelete
  5. teruskan memujuk... yg indah sukar dicari, jgn biar dia berlalu pergi...

    ReplyDelete
  6. JAMES ; yeah betol..doakan saya yea =)

    ReplyDelete
  7. owh perasaan,
    biarlah aku buang segala egoku,
    demi untuk memujukmu kembali,
    kembali kepangkuanku.

    aku tak ingin berpisah denganmu,
    aku ingin kau terus bersamaku,
    kau seorang yang tabah,
    sifatmu yang penyabar.

    kerana sifatmu itulah yang membuat hatiku terpaut padamu,
    maafkanlah kesalahanku andai diriku berdosa padamu.
    Kau maafkanlah aku dan kembalilah padaku.
    Aku tak sanggup menghadapi kehilanganmu,kembalilah...
    semoga kita dapat membina mahligai bahgia bersama..


    P/S:kuciptakan puisi ini utk kau dan org yg kau sayang..:)..maaf kalau ada yg tersinggung or tak paham maksudnya ye..

    ReplyDelete
  8. JAY ; OMG jay ! how sweet ...spechless baca puisi jay =)

    thanx babe =))

    ReplyDelete
  9. ur welcome anis..hehehe..itu je yg dpt cek tolong kengkawan.:)

    ReplyDelete
  10. JAY ; i really appreaciete that ...menanges teharu ney dapat kwn2 mcm jay =)

    ReplyDelete
  11. wow.. kata2 bwat kekasih ni..

    ngeee.. apepun teruskan usaha memujuk lg.. kadang2 laki ni ego.. dia nk dpujuk2 gak.. nnt dia ok la.. smpai mn pun nk ego kan.. hehe x)~

    ReplyDelete
  12. http://fahmi-nik.blogspot.com/... pls...

    ReplyDelete
  13. dah2...hang jgn sedih...kang tak pasal2 cek ikut sedih nanti..hahahaha

    ReplyDelete
  14. mst die maafkan , so sweet :)

    ReplyDelete
  15. sweetnya anis..hee
    lama2 nty dye oke lah tue..:)

    ReplyDelete
  16. ni betul2 ke..cubaan... :) chill la wei..xmaw sedih2

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. aduh bed jiwang...jiwa kacau ea...pape pom..jgn lupe krm salam kt dy 2....bp bed nk nk bayo...tp salam ku ikhlas...wakakakaka...ayat~~

    ReplyDelete
  19. ZRO THINKER ; i yg ego lebih dlm kes nih =) wish me luck ^__^ thnx =)

    ReplyDelete
  20. JAY ; oke...cek xsedey dh ni ...thanx jay ^__^

    ReplyDelete
  21. DHIAH ; insyallah .. thanx dear =)

    ReplyDelete
  22. PIEKA ; tp x se suweet pika...hihi thnx dear ..

    ReplyDelete
  23. SYAHIR ; ini betol2...bkn cobaan dah

    ReplyDelete
  24. BONG ; in your dream.jgn harap bed nk kirim salam -.-

    ReplyDelete
  25. moga diberi kemaafan ye dik...barulah bercinta namanya...

    ReplyDelete
  26. bed kedekut bkn men...xpe2....sampai aty...camn la kawan kn....ckp kenl lam perot g....lau tau cmn lam perot lg xnk lyn bed...hakhakz

    ReplyDelete
  27. 1 lg...bed...ejas la time blog 2..payah ceq nk tgk...

    ReplyDelete
  28. O'GOSH ; heee dh di beri kemaafan kak ^__^ sooo hepi ! =))

    ReplyDelete
  29. BONG ; kalo bed tao mu gatai cmni,dari dalam perot lg bes tumbuk mu !! huh

    *camna nk ejas ?? ajO la bed -.-

    ReplyDelete
  30. sweet,..CN dpt rsekn ni mmg pngkuan jjur lg ikhlas yg anis mntak maaf pd si dia,.sbr ye,truskn usaha,.nnti baik la tu yunk,.

    ReplyDelete
  31. mn ad gatai...mncari calon...xkn xmo tlg...cmn la kwan...mntg2 dy da ad kn..dy pnye kte support je...tm kte lak dy xmo tlg...cmn la....lau tau la....tm kecik2 dulu bong jentik idung br tau....


    *cmn cra dy..ingt da tau beblog bkn men...setting>formating>time zone>GMT +08.00 key el...cm 2 la kot

    ReplyDelete
  32. bunga bkn sekuntum,kumbang bkn seekor.mgkn ada kumbang lain lg yg lbh sesuai utk awk. ;) xnk le pilih kumbang,pilih le abg.Abg manusia.wawawaaa ;)) *gurau

    ReplyDelete
  33. awk cantek.rmai lg menanti.jgn sedih(:

    ReplyDelete
  34. anis anis... jangan merintih pada yang taksudi...jangan mengharap pada yg tak pasti...

    genggam lah kuat kuat...sekali terlerai... tiada lagi yang pasti...

    ReplyDelete
  35. CN ; huu mmg ikhlas abeh nih,jln trakhir nk buktikan anis serius =)

    ReplyDelete
  36. BONG ; jentik idung ja ? huhhh !

    *malas ah,nnti la bed try ..hikhik

    ReplyDelete
  37. ABANG STALKER ; hikhik ..malu cek tao =p

    ReplyDelete
  38. DYA MOHAMAD ; xsemua org betol2 ikhlas nk yg cantek nih =)

    ReplyDelete
  39. HYAZZ ; macikk ...anis yg buat salah ,ni ja cara nk tnjuk anis betol2 ikhlas nk mnta maaf =) doakan kami ada jodoh yea =))

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^