tingin nak jadi LELAKI !

haaaa tudiaaa,abeh tak dak idea la nih bule dok post menda merapu nih =D

syabas bettey ,syabas inspector sahab ! sapa lagi maO ? dah sket sket .

dulu kecik kecik ,kasar giler..org KL lah ckp ,tapi kalo org penang kasaq gila habaq hang !

dah besar neyh tetiba ayu plak ..plus sopan santun ,lemah lembut ..pillihan mak mertua lah !

*sat2 ,jgn muntah lagi,bg aku abeh cita dulu *_*

sebab kadang2 aku tingin nak jadi LAKI ?

- bule cakap kasaq ,xdak sapa nk kata "ckp lembut2 sket,anak dara apa mcm ni"

- bila putus cinta ,bule rilek jaa isap rokok ,x gado teyak2 pun T__T

- dok dalam umah bule pakai boxer tengok tv.ouh indah nya dunia =D

- tak gado nak pandai masak ,basuh baju ,lipat kain *kalo yg pndai tuh,tepuk tgn lah utk diri sniri

- bule ngorat org piwet piwet ..xdak org nak kata perigi cari timba kan kan kan !

- tu ja kOt .penat pikiaq tao !

p/s : saja tingin ,tapi x best gak jadi LELAKI.x bule make up !! MUAHAHA

32 comments:

  1. hahaha..awat hang nak jadi lelaki..kalau cek taknak jadi perempuan..takut ngandung..wawawa..sakit owh pompuan ngandung..tapi jadi lelaki best sobab tanggungjawab lebih besar..cabaran tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. ahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahah ! guling guling atas feri :p

    ReplyDelete
  3. ahhahahaha,.adoii yang,..nk jd laki?,.nnti kene sunat,.hehe,..xtkut?,.keh3,.

    ReplyDelete
  4. best ape jadi lelaki..

    kalau nak kencing senang jer..

    sebab ada pili air..haha

    ReplyDelete
  5. jgn2..lelaki tak best kot...
    baik jadi pondan!!
    hahahahahaha =p

    ReplyDelete
  6. pilihan mak mertua ya..hehe..memang pun sebab anis orangnya baik hati fiq rasa..(:

    ReplyDelete
  7. @jay ; tu lah sbb2 anis nk jd laki =D takot mengandung n beranak .hikhik

    ReplyDelete
  8. @nadzli ; awat kena gelak atas feri ?? muahaha

    ReplyDelete
  9. @CN ; huu takot laa...hehe lupa plak bab tu kan =D hikhik

    ReplyDelete
  10. @rahmad ; hikhik ,tettt malu i tao =D

    ReplyDelete
  11. @far8 ; tawu la ko pena jadik auww kan..sbb tu tau best ..hahaha malu i nyahh

    ReplyDelete
  12. @afiq ; hikhik pndai2 ja na..xkenai anis lg bule la ckp cmtu,dah kenai ..haaa tekejut kot =D

    ReplyDelete
  13. hehe...sbnrnya laki ataw pmpuan masing2 ade kelebihan dan kekurangn tersendiri :)

    ReplyDelete
  14. best jadi laki?teteap tanak..tak boleh pakai shawl lilit2...huhu...

    ReplyDelete
  15. @qamayaya ; hikhik ..yela,msg2 ada kelebihan =) saja tingin =D

    ReplyDelete
  16. @nadhirah ; hikhik tu lah ,xley posing2 jadik model =D

    ReplyDelete
  17. jadi lelaki tak bestt . tanggungjawab besar . huhu

    ReplyDelete
  18. hehe jadi lelaki tak cun la nanti. baik jadi perempuan, maintain cun macam sekarang nii! haha :D

    ReplyDelete
  19. pewitt pweitt!

    haha

    ReplyDelete
  20. muahahahahahaha :)) yg pewit2 2 tahan. hehe :D

    ReplyDelete
  21. @wani ; betol3..tanggungjawab besO =)

    ReplyDelete
  22. @lisa; bule je nk cun..tp kena jadi auww dulu la =D

    ReplyDelete
  23. @nub ; huu hang tgh ngorat ka ? pewit2 balek laa

    ReplyDelete
  24. @zeri ; kdg2 tingin gak nak ngorat org..hikhik

    ReplyDelete
  25. hahaha tak nak lah jadi lelaki.. jadi lelaki macam susah je.. huhuhu

    ReplyDelete
  26. @ain ; susa tang nk sunat n kawen kn ? hihi

    ReplyDelete
  27. erk.. sy tak terpikir nk jadi laki yg mcm kamu fikir dan inginkan itu.. mintak jauh2~

    p/s: LELAKI boleh je bergaya.. x)~

    ReplyDelete
  28. haha dulu penah jugak terpikir cmtu. tapi bila da besar now, pompuan lebey best babe! hihi. bole gedix2, manja2 and suma2 lah =)

    ReplyDelete
  29. @zro ; erk ? so u ketegori laki sopan santun la eh =p

    ReplyDelete
  30. asfira ; hihi gedik2 manja2 la best kan..so i xmo lah jd laki =D

    ReplyDelete
  31. kah2..jadi pompuan je la...^_^

    ReplyDelete
  32. eh , macam2 la anis ni .. ehehe XD

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^