ini bukan aku .



bajet orang ALOR SETAR tak tawu la kan tempat nih .


wah kau kak nad.pOsing melampau tau .ini MEGAN FOX kami *_*


terbaek.tunangan orang yang SUPERB !


oke.jeles di sini.baju kau,pelamin angan kau.CUN GILA !


dayang dayang bunting juga harus ada.jangan wat tak kenal aku yang mana satu suda la =.=


kami semua kecuali kau harus ambik BERKAT =) di pelamin kau.


ni pun nak jugakkk =.= tiba tiba serba hitam.maaf lari tema.terpilih tema BERKABUNG =.=

p/s : bangga plus kembang2 idung sbb dah bule jadik photographer =D syok sniri je la.aku mmg xda bakat n mmg x minat nak snap pic org.pOsing aku suuukaaaaaa ^_- tahniah KAK NADYA dan betunang =) 

43 comments:

  1. berlatarbelakangkan sawah padi.

    cantik ;)

    ReplyDelete
  2. suka baju tunang tu.. :)

    eh u manisnya..

    ReplyDelete
  3. @anisa ; cantek kan gunung keriang tuh =)

    ReplyDelete
  4. @dhiah ; tu lah,cantekkk ^_-

    ReplyDelete
  5. @nadzli ; hikhik,awat gelak

    ReplyDelete
  6. @marya ; cantek kan ,jeles i tau =D

    ReplyDelete
  7. cantekk laa kak :)

    adek nk sngt p sawah padi . hahahha

    ReplyDelete
  8. macam kenal ja tempat tu....

    gunung keriang kan...ehehhe..

    dekat2 area rumah ila dah tu..ehheh

    ReplyDelete
  9. @nawal ;akak yg tunang tu mmg cantek =) jom p =D

    ReplyDelete
  10. ila ; ouh,ila org kedah...xtau la plak ,hihi

    ReplyDelete
  11. t aku kawen..ko jadi photographer aku er..hehehe

    ReplyDelete
  12. xmo ah aku.aku nk jadi pengantin.HAHAHA

    ReplyDelete
  13. hitam itu menawan ~

    ReplyDelete
  14. @wani ; hitam tu mcm tyra bank kan ^_- cantek !

    ReplyDelete
  15. hoho..ok..lps jdi pengantin, ko snap la bnyak2 gmbr aku

    ReplyDelete
  16. tggu aku x shoot2 hang balaih pi shoot dlu no..hahaha

    ReplyDelete
  17. Cantik lah the way you wear your shawl :D

    ReplyDelete
  18. cantek pic.. berbakat u

    ReplyDelete
  19. mai la merbok nih ;p

    ReplyDelete
  20. wah..cntiknya bju tunang tuh... gunung keriang? dkat dah dgn istana sy...heeeee...

    ReplyDelete
  21. wah cunlah. ala model ;)

    ReplyDelete
  22. wah bleh than.hehe.gambar hang pun cantik juga.he

    ReplyDelete
  23. hikhik,gad1s twu tempat tue......

    and,cute ph0to nye...plus m0del2 nye juge......
    c(:

    ReplyDelete
  24. semuanyeee cantekkkkkkkkkkkkkkkkkk ;)

    ReplyDelete
  25. sangat cantik! ^____^




    *sedikit info ttg al-quran palsu..
    jom ke blog cik ana

    ReplyDelete
  26. @fatyn ; tunang org tu mmg cantek =)

    ReplyDelete
  27. @ibnu baba ; tamo ah cmtuhh,aku xsuka snap gambo org =.=

    ReplyDelete
  28. @osu ; haaaa hg lambat ,dh la SOMBONG la ni !! majok2

    ReplyDelete
  29. @hasyaa ; tima kaseh =)

    ReplyDelete
  30. @cik nyna ; insyallah cek p na...hihi

    ReplyDelete
  31. @tengku puteri ; ehh cik puteri org alor setar ? dekat la kita =D

    ReplyDelete
  32. @inspirationalefek ; hikhik ..malu i =D

    ReplyDelete
  33. @inanina ; tunang org tuh mmg cun =)

    ReplyDelete
  34. @jay ; hihi cek pun harus la cantek..hikhik

    ReplyDelete
  35. @gadis ; org kedah eh ? hihi thanx btw =)

    ReplyDelete
  36. @rtp farra ; hihi fara pun cantekkkk

    ReplyDelete
  37. @ana ; thanx babe =)

    ReplyDelete
  38. SUKE .

    *aiyo.. selalu pengsan kat blog ni . XD

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^