aku rendu kau kawan



































hey kawan 

maaf .aku dah wat salah .

aku mula benci kau .aku mula lupa kenangan kita .

suatu ketika resah pikir kan jika kita bepisah .

tapi sekarang , aku yang mula menjarak kan kita .

ego . betol aku ego . aku sedar . tapi ......

ego aku sangat tinggi . setinggi gunung mungkin .

rendu sangat kenangan dulu .

bila dah tak ada . baru aku sedar . aku rendu .

maaf . 

42 comments:

  1. biasa lelaki yang punya ego tinggi..ni anis pun ade..takpe anis arap2 kawan anis dapat maafkan anis.

    ReplyDelete
  2. adeh.....
    no komen



    tp asal ak komen

    ReplyDelete
  3. @afiq ; =) perempuan juga punya ego ,depend la on how there control =) hope so..thanx fiq

    ReplyDelete
  4. matjeng ; mu diam =.=

    ReplyDelete
  5. ohh..baru fiq tahu pompuan pun ade juga..your welcome..k la anis gudnite.

    ReplyDelete
  6. @afiq ; huuuu oke la fiq ,nyte..sweet dream ya =)

    ReplyDelete
  7. ohoo.sesiapa sahaja berhak untuk menjadi ego.

    :D

    ReplyDelete
  8. @nis ; asal kan nama nya manusia kan ^_-

    ReplyDelete
  9. hehehe mengalah takpe tak rugi :)

    ReplyDelete
  10. @dhiah ; yup ,betol sgt =) dah insaf nih ..huuu

    ReplyDelete
  11. sekarang ni dah sedar kan?

    Belum terlambat lagi :)

    ReplyDelete
  12. @raihana ;yup,mula sedar =)

    ReplyDelete
  13. kerana ego sanggup kita ketepikan rindu itu kan...

    sama la ila..ego itu lebih tinggi dari perasaan rindu...T_T

    ReplyDelete
  14. @ila ; yup ,betol2...hurmmm T__T

    ReplyDelete
  15. nite too anis..lupe fiq nak cakap have a sweet dream too.

    ReplyDelete
  16. okey anis..aku maafkn kauu..
    tp msk mee goreng dulu tuk aku
    hahaha =p

    ReplyDelete
  17. garang!!! but hati cute...=P

    ReplyDelete
  18. Ego itu adalah perasaan yg ada pada setiap manusia..cuma cara kita luahkan itu yg berbeza..Xpa anis..kalau ego utk kebaikan it's ok..semoga perhubungan anis dgn kawan tu kembali bertaut dn semoga kekal selamanya..:)Hang jgn sedih no...Cek ikut sedih mi..:(

    ReplyDelete
  19. Ish..ish..ish....

    :p

    ReplyDelete
  20. sdih nya dngr . kak , kwn ttp kwn :)

    ReplyDelete
  21. @far8 ; mee goreng je ?sphagetti aku bule wat =.=

    ReplyDelete
  22. @entacairO ; hikhik ...cute la sgttt

    ReplyDelete
  23. @jay ; tpi ni ego dh ke arah keburukan =/ hopefully kami ok =) insyallah

    ReplyDelete
  24. insyallah...Jay doakan anis ye..Cek sentiasa ada dekat dgn hang..:)

    ReplyDelete
  25. Anonymous9:31:00 PM

    bucuk sgt kot..cmna nk kawan?xpn mok sgt..haha

    ReplyDelete
  26. woo..bahaye tu,harap2 kwn anis tu maapkan!chill~

    ReplyDelete
  27. salam... semoga hubungan dengan kawan tu segera di rapatkan semula..

    ReplyDelete
  28. @tiyah ; yup ,kwn forever =)

    ReplyDelete
  29. @jay ; tima kaseh =)

    ReplyDelete
  30. @stomerry ; insyallah..doa kan kami mcm dulu balek =)

    ReplyDelete
  31. @adan ; wsalam ..amin..thanx =)

    ReplyDelete
  32. Anis..Jemputlah ke blog ye..ada segmen..hehehe:)

    ReplyDelete
  33. babe, baguslah if kite sedar kesalahan sendiri. ego tu mmg tak salah tapi biar kena dgn tempat. semoga u dgn dia dapat berkawan baik semula. chill

    ReplyDelete
  34. setiap orang tak pernah lepas daripada membuat kesalahan .

    qlah doakn yang terbaik untuk Anis .

    p/s: salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  35. Salam kenal. Cantik gambar awak :)

    Biasalah manusia. Masing-masing punya ego tersendiri :) Dan masing-masing juga tidak pernah terlepas daripada melakukan kesilapan :)

    ReplyDelete
  36. @jay ; insyaalah,sori dh jarang on9 skang =)

    ReplyDelete
  37. @asfira ; thanx dear =) insyallah ..amin...

    ReplyDelete
  38. @qlah ; thanx babe =) salam perkenalan too

    ReplyDelete
  39. @cik bunga ; thanx cik bunga =) salam pekenalan

    ReplyDelete
  40. sori dear,lmbt komen,.bizi gilos,.huhu,.err,kwn boy or gurl tuh,.pape pon,cbe la brbaik smule,.jgn xbrtgur sapa lbih dr 3 hri,brdosa sayang,.oke?,.chill,.hehe

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^