wuuu jiwang sangat der =.=

tiap2 ari kawan aku asek dok cita pasal radio
aku dengar ja.....cita pasal org2 yg call tu dok cita kesah idup depa 
=.= hebat .aku tatau apa2 pasal nih.
-
-

aku memang xpena la nk dengar radio malam2 befo tido.
kalo terdengar pun mesti ERA.FM ja la..lagu2 baru...
tiba tiba perasaan ingin tahu aku muncul
waaa ayat nerd apakah.
trus lah meng search siaran tuh...
tuudiaa meng SEARCH ...hikhik
dengar laaaa..lagu2 baru lagu2 lama suma ada..
layan gak la...DJ wat suara jiwang ta bulebelah.
geli geleman aku .HAHA
sorang2 call.....and the caller banyak lah insan2 becinta.
ayat wajib depa haruslah 
"abang sayang ayang selama lamanya"
"sayang cintakan abang"
"saya masih cinta kan dia walaupun dia tinggalkan saya"
 =.=
mentang2 lah MALAM JUMAAT 
ada apa dengan malam jumaat ? tettttttt
-
-
yes ! atleast aku dah tau apa kwn2 aku dok gOssip2 kat Opis.
alaa der,gua memang slalu SLOW.depa xpala......depa lajuuuuuu

p/s : taun depan plak aku dengar siaran nih oke...bye DJ TYZO ..mmuaaack ,geli i tao 

26 comments:

  1. iee saya pn geli taw kalau denga mcm tu taw hehe

    ReplyDelete
  2. @faraa ; eh sama la kita..auwww geli nyah.haha

    ReplyDelete
  3. siaran radio mana anis?

    ReplyDelete
  4. @afiq ; suria.fm lah.....=p

    ReplyDelete
  5. err, kita tak dengar radio malam2, dengar lagu dekat laptop je..^^

    ReplyDelete
  6. ade satu segmen kat 1 siaran radio tu untuk pasangan bercinta nak luahkan perasaan.memang buat sakit jiwa je dengar segmen tu.macam nak jerit kat dorang cakap 'woi,korang takde handphone ke?nak sayang2 pakai handphone la,tak yah nak siar 1 dunia!'. emo tak? hehehe.

    ReplyDelete
  7. jiwang ar bed....xpadan ngn bulu mato...wakakaka

    ReplyDelete
  8. Ahaksss.. Anis ni luculah. Akak pun tak suka dgr lagu malam2.. Entah tak tau kenapa. Dah tua kot. Heeeeee.

    ReplyDelete
  9. ohh suria fm..sbelum ni ade dengar gak..lagi2 segmen cinta yang dj kak lin wat..tpi kalau fiq tgh bercinta..fiq dgr..tpi wat msa ni takde la..sbbnya pham2 je la ya anis..hehe.

    ReplyDelete
  10. hehehe...lawok lawok...geli geleman aku dengau..hahaha..auwwww.aspsal aku jadi nyah pulak ni auww auww..:)

    ReplyDelete
  11. @arpiiz ; sebelom nih xdgr radio sbb dok psg playlist kt lappy la.saja nk tau isu semasa ..huu

    ReplyDelete
  12. @storyfromme ; cukup emo.HAHA tapi betol lah,dok msg 24jam pun ckp syg2 kt satu dunia plak.haehhh geli aih

    ReplyDelete
  13. @matjeng ; potong bulu mata mu nak tak ???

    ReplyDelete
  14. @fizanolie ; alaa muda lg la tuh.anis pun x suka jgak dgr radio...huuu

    ReplyDelete
  15. @afiq ; huuu paham2..hikhik alaa nnti ada la pengganti tuu

    ReplyDelete
  16. @jay ; auww mak x salah nokk kalo ko jd nyahh ..haha

    ReplyDelete
  17. aih soli hah..wa lelaki sejati tau..hahaha..ori punya..hik hik hik

    ReplyDelete
  18. ngeeee....bed mara..wakakaka....bed...cari keje tuk i 1...tmpt bed xde keje kosong?ttb tkr topik

    ReplyDelete
  19. kat sinar malam2 pun ada yg dok ucap cintan cintun nih...heeee..

    ReplyDelete
  20. @jay ; buktikan kejantanan mu.HAHA

    ReplyDelete
  21. @bong ; tmpat keja bed tgh cari acik cleaner.nak x ? muahah

    ReplyDelete
  22. @tengku puteri ; aah sinar ada jgak kwn cita.nnti kena dgr kt ctu plak.hikhik

    ReplyDelete
  23. menyampah kan dga radio mcm tu -,-'

    ReplyDelete
  24. @dhiah ; geli geleman je...heeee

    ReplyDelete
  25. ah ngarut je cintan2 sume tu pigi dahhhh

    ReplyDelete
  26. cet...cleaner je...dengki eh...kot2 gnti tmpt bed kn

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^