saya suka comment belog awak =)

hii peeps ...
dah lama sangat aku tak post entry di malam hari kan 
al maklum lah,lappy rosak sebulan 
sedey betoi ,tiap tiap malam nanges teresak esak tak dapat update belog
tengok ! slalu tak pecaya kan..pecaya laa ^_-

hobi baru aku skrang comment belog orang =)
dulu sonok belog woking jea
tak pena pun nak commenting nih
now dah addict.kalo masuk belog someOne tuh
rasa tak sah plak kalo kluar gitu jaa tak comment entry dulu 

TAPIIIIII --->
ada sebab kalo aku tak comment oke 
meh nak share sket =) baca la sayang...niat aku baek nih ...
-
-
1.belog berat sgttt ( lambat sgt loading,aku jenis x tahan sabar )

2.aku tak paham entry tuh (sori la aku nih slow sket nk paham apa2)

3.ada word verification (aku dulu pun sama jugak,tp ada bloggers laen yg baek hati ajar aku =) )

5.ada lagu2 yg berkumandang (aku sentiasa psg playlist ,sO tanak dgr byk2 lagu )

4.dia tak update belog dia (entry tuh aku da komen,xkan nk komen lg ) hihi


oke cukup la sket2,aku tak la cerewet sgt sbb aku dulu pun laagi la tatau apa2
lagi satu ,pop up window paling penting sbb nk mudahkan org komen =) 
sO i think enough la kot kan....

p/s : thanks beloggers yang slalu tegO,comment,and my great followers
anda TERBAEK =) 

42 comments:

  1. sy nye pilihan no berapa? x)~

    ReplyDelete
  2. ehehe link belog awak ilang =.= tgk kt nama xda link,nk tnya dh ari tu..lupaaa .cer bg link lg sekali =)

    ReplyDelete
  3. (-_-) hobi sy mgata kt bulu mata org....ngeeee~~~
    komen gak kn

    ReplyDelete
  4. owh ye ke ilang.. hehe.. ada kot.. cuma cara olahan nye berbeza.. saje cari sebab2 nk tau berapa ramai org yg betul2 berminat dgn blog sy tu.. lau dia betul2 , dia akan jumpa.. hehe nway thanks yea.. saya da letak balik link asalnye.. x)~

    ReplyDelete
  5. setuju ngan anis.. faktor2 tu buat kite malas nak komen kan, tapi faktor paling best bile busy. nak bw pon tak sempat. hehehe :)

    ReplyDelete
  6. @bong ; hobi awak PELIK ..wekkkk

    ReplyDelete
  7. @zro ; i dh jumpa link tu befo u tukar..eh btw u ketegori x update entry =p cmna nk komen

    ReplyDelete
  8. @anisa ; u terbaekkk =)

    ReplyDelete
  9. @soffea ; ehehe kalo busy mmg tak ah nk bw =p

    ReplyDelete
  10. ermmm, sy perlu berada dalam keadaan yg senang utk post entry bg menghasilkan sesuatu yg mungkin dpt memuaskan diri sy dsmping pembaca..

    lgpun sy ada motif tersendiri kenapa sy berblogging. dan saya pasti semua org berbeza cara olahan dan tujuan dia bwat blog..

    p/s: everyone have their own reason.. x)~

    ReplyDelete
  11. Hi Aniswany, I love your name. It's a beautiful name. Sound nice when pronouncing it.
    And you sure have a really creative blog, and you look real good too.

    You have a nice day, and keep a song in your heart.
    Best regards. Lee.

    ReplyDelete
  12. Hehehe. Akak punya blog pulak macam mana Anis. Akak nak Anis jawab dgn jujur. Heee. Akak nak gak dgr pendapat dari adik2 ni. Dan jgn pulak jwpn Anis sekadar nak menjaga hati akak. Heeee. Wah! macam paksa anis lak yer. Akak harap Anis sudilah yer memberi pendapat. Akak fleksibel boleh jer mdgr pendapat org lain. Nak jadi yang terbaik mesti ada penyokong yang sentiasa memberi pandangan kan.. Ahakksss. Perasan nak jadi yang terbaik.

    ReplyDelete
  13. @zro ; yea saya tawu anda srg yg bgaimana.setiap bait-bait ayat kamu penuh dgn maksud tersendiri dan kdg kala sya tersenyum bila baca entry anda.cara anda becakap mmbuatkan saya terfikir anda bukan org biasa-biasa.

    and all of us have thier reason why we r blogging =)
    me ? just for fun but now dah addict =p

    ReplyDelete
  14. @uncle Lee ; hey i love my name too.thanx for the compliment =)
    but the creative one ,ouh i think im not.i adore others blogger on how there make thier blog gOjes n Osem ^_-

    thanx uncle Lee,even i dunno u ,but i know u a nice man =)

    ReplyDelete
  15. fizanolie ; hihi bedebar2 plak nk komen belog akak.tapi...belog akak dh oke laaa...simple,ringan,senang nk komen ..cuma nk tnya,chat box mmg akak x letak eh ..heee

    ReplyDelete
  16. Ahakksss... Ha'ah dear. Memang akak tak letak. Entahla... Akak tak nak akak sakit hati tengok chatbox tu... Ada kisah disebaliknya... Daripada akak buat dosa sakit hati dan merapu meraban... Biarlah akak takyah letak... Ye tak? Thanks dear...

    ReplyDelete
  17. @fizanolie ; ouh gitu kesahnya..alaa ada kelebihan gak xletak chat tuh,org nk tego kita tros comment je entry kita.so ramai lah yg comment kan...
    heee no biggie =)

    ReplyDelete
  18. pndai bed men blog ye...hahaha..xtau nk ckp pe sbnrnye...tp sbb tajuk suke komen kn...kne komen gak...da bukak...k la.... (*_~)<--bulu mata tercabut seblah

    ReplyDelete
  19. @bong ; matjeng nk kena tarik tinga x ? meh sni nak tarek tinga tuh .haehhh

    ReplyDelete
  20. meaw datang komen ni,hehehe......sat-sat,blog someone?who's that,heeee :P

    ReplyDelete
  21. @meaw ; eh tima kaseh sudi komen..meaw mmg comel lah..hee xde belog sesapa pun =p

    ReplyDelete
  22. WAAHH.HOBBY KITA SAME.DATANG BELOG ORANG,KOMEN MOMEN,LEPASTU PUAS HATI XD

    ReplyDelete
  23. @yan ; yeah hobi yg sgt sehat kan ^_-

    ReplyDelete
  24. hehehe betul tu. kite pon selalu tak jadi coment tau klu blog org mcm tu. hehe

    ReplyDelete
  25. @dhiah ; eh2...sama la kita =p

    ReplyDelete
  26. blog saya lambat loading dan entri kurg ok tak anis?

    ReplyDelete
  27. hei kiter pon suka komen blog orang n n biasanya kiter kalo dtg blik blog tu mesti nk tngok respon komen lama,,n keciwa gk la kdg2 blog yg byk sgt org komen mmg x bebalas,,tpi kiter stil nk komen gk hihi

    ReplyDelete
  28. ce try pukoi diaa.. kahkah

    ReplyDelete
  29. haa..emm..eh..erkk..??

    ey nanges plak die..beli lappy baru! :D

    ReplyDelete
  30. hai anis..fiq ada tag anis taw..tentang lucky draw..

    http://sboyzlife.blogspot.com/2011/04/dayana-az-dan-miszydians-buat-lucky.html

    ReplyDelete
  31. @afiq ; eh x lambat kot.anis bukak oke ja =) entry anis pun kurang gak =p

    *thanx tag anis =)

    ReplyDelete
  32. @wanacesh ; yea2..kita sama.tp kalo belog org yg geleme tu dia jrang la nk reply komen kita..sedey..hukhuk

    ReplyDelete
  33. @nub ;jgn pukui kuat2,saket..huu

    ReplyDelete
  34. @neslo ; huuu duit xdak.u blanja bule ? =p

    ReplyDelete
  35. @cik epal hijau ; auww thanx dear =)

    ReplyDelete
  36. saya pun suka komen blog org tp tak suke komen sbb yg sama mcm awk..hehehe

    ReplyDelete
  37. setuju dengan anis.paling tak suka word verification.memang lambat.

    ReplyDelete
  38. @FAD ; huuu kdg2 smpai 10x xbetol2 jgak

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^