sumpah aku dah PENAT

yaa..sesungguhnya sumpah aku dah penat (!__!)
ya Allah aku tak bedaya lagi..menderita aku nak hadapi semua nih
(!__!)

(!__!)

masuk nih dah 7x aku p jamban @ tOilet ..arghhhhhh
TOLONGGGG !!! =.=
ntah makan apa semalam ..seingat aku PUDING n WAFER CHOCOLATE
tatau la yang mna penyebab dia ..makan x hengat dunia
aku gagahkan jugak mai keja sebab banyak report tak siap lagi
tudiaaa bagi komitmen sungguh laa ,bangga bOs tau
=.=
xdak la,actually aku dah jadi suspect bOs sebab suka MC
mana adaaaa...baru dua2 kali bulan lepas ,tu pun sebab demam ..
musim demam kan..jangan salahkan aku =.=
awal gila aku bangun tadi ,pukul 5.30 am ..
dah start ulang alik ke TOILET sampai pukul 8.20 am
kat umah 4x ,kat Opis setakat ni 3x ..kira la sniri na ..
penat nokk....
ni pun dok rasa lagi dia nak mai dah ..
oke laa byebye =.=
dOakan aku bejaya menempuh hari yang malang nih
wish me luck =.= (tiba tiba )

4 comments:

  1. makan ubat pil che kit teck oun.. :P~

    ReplyDelete
  2. malas nak p beli ,tahan ja la neyh =.=

    ReplyDelete
  3. ptt la bau kheng ja ni.hahaha

    ReplyDelete
  4. kheng x kheng ,mai la try bau ..HAHAHAHA

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^