Kuku aku Dah Habes =.=

sapa suka gigit kuku ?angkat tangan !!
aku la..... =.=
bad habit dari kecik kecik ..
xley nak watpa dah ..rebung dah jadi buluh ,nasi dah jadi bubur !_!
-
-
actually time gigit tuh x sedaq pun
sedaq2 dah abeh separuh =.=
-
-
kenapa aku gigit kuku ?
time aku nervous ,takot ,susah hati
seriusly aku x sedaq bila masa tangan ada kt mulut
-
apa perasaan gigit kuku ?
best gila...heaven weyh !!
hahaha
aku pernah khusyuk gigit kuku sampai bedarah
masa tuh rasa macam hell lah ... huuuu
-
-
dari dulu tringin nak pakai cutex ,manicure
tapi memang tak ah kan =.=
kuku pun sejemput ..
nanak kuku camnih =.=
macam mana la time nak kawen nanti kan ?
bila mak mertua nak sarung cincin,mesti dia tekejut tengok kuku kontot aku
huuuu malu malu =.=
-
-
bukan xpena try tak gigit kuku
tapi bila masa aku gigit pun aku tak sedaq ..
abeh camna ??
ce cite kat aku cara cara benti gigit kuku
pendek macam ni lah ,tapi ni cantek lagi kot =.=






2 comments:

  1. suka gigit kuku jugaaaaaaaaaak.
    abes burok kuku..huhu

    ReplyDelete
  2. haha
    x burok lah ! comel jew...

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^