kesah semalam - HARI PALING MALANG =.=




aku mengalami kekecewaan yang melampau semalam

menderita sangat2

sedey aku mengenang nasib diri ,

nak mananges malu ...

aku pendam ja...

bagai melukut di tepi gantang

*tak da kena mngena pun,saja suka pepatah ni

apa?? tak pecaya ? TOLONG LAH PERCAYA =.=
-
-
aku tak sempat update belog classic aku

sedey kan ?? tolong lah cakap sedey..

aku tak sempat belog walking belog kwn2

lagi lah sedey kan ? T__T pasti semua rendu aku

*nk muntah,muntah ja la =.=

x cukup sedey lagi ?

aku bawak dslr kt opis

cam whore bagai nak rak,card reader lupa bawak

bule x nk sedey sbb ni jgak ? bule kan..sedey2

bOs plak panggil aku tiba tiba sebab ada prOblem
-
-
bule bayangkan tak aku punya takot tahap apa ? cipan ? tak
atok cipan !!hukhuk

tengok muka budak tengah tuh ,macam HANTU

p/s :kemarin blajar benda baru ,makan biskut cicah teh ais.MAVELES !

xdak kena mengena .okbai

saja nak tepek muka ,baru beseri sket entry ;)

 

24 comments:

  1. tak mcm hantu pun,
    cantik lah.
    :)

    ReplyDelete
  2. tk pun mcm hantu..

    cute pun tu..

    ReplyDelete
  3. @ANISA ;hantu cantek..ahaha perasan di situ ;p

    ReplyDelete
  4. @rahmad ; ehehe kembang plak ;p

    ReplyDelete
  5. best 2 biskut cecah teh ais.. huhuhu...

    ReplyDelete
  6. @ira ; penah try ke ? hikhik lapar terlampau di opis,apa2 pun telan ;p

    ReplyDelete
  7. comeynyerrrr u!,.hehe,.trpikat i tau!.haha,.weee,xmengape la xdpt bw pon,.aslkn rmmber each other

    ReplyDelete
  8. i lagi awal tepikat ngn u tau ;) ajak kawen xnak..hikhik

    *oways remember uolls lah <3 mmuahh

    ReplyDelete
  9. faz tgk sweet je anis...hehe...faz tak prnh lg takut thp atuk cipan..hehe...

    ReplyDelete
  10. lawa header kamu..salam kenalan dr shazika

    ReplyDelete
  11. @fazhana ; hee atok cipan means sgtt takott...hihi

    ReplyDelete
  12. shazika ; thanx dear..keepintouch ;)

    ReplyDelete
  13. bong lg sdh....bed xnk kt ceq....hahaha...start ngarut da....awat bed sdh2....bulu mata terpotong ka.....wahahaha..bed...guro je

    ReplyDelete
  14. happy-happy selalu dear.tak nak sedih-sedih :)

    ReplyDelete
  15. @bong ; jgn nk ngarut eh =.= meh nk ptong bulu mata matjeng

    ReplyDelete
  16. @storyfromme ; sedey xdpat update belog ;) hehe

    ReplyDelete
  17. saya sedey gak, tak dpat2 lg.. dia kata nanti jew.. bleh sedeh gak ke? :P~

    ReplyDelete
  18. bed=model....bulu mata..kahkah

    ReplyDelete
  19. comel je..tak nampak mcm hantu pun..by the way nnti nak try la biskut cicah teh ais..hehe.

    ReplyDelete
  20. @zro ; hihihi ....nnti la =D

    ReplyDelete
  21. @bong ; model bulu mata pn buleee ;p

    ReplyDelete
  22. @afiq ; hihii ..try la.sedap ooo

    ReplyDelete
  23. sungguh indahnya ciptaan tuhan..saudari mmg comel...xmcm hantu pown???hehehe..salam ukhuwah...ada masa sudi2 lah jengah blog saya..http://jai-diari.blogspot.com...

    ReplyDelete
  24. ;) how sweet ....
    thanx.. ;)

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^