Contest Gambar Saya Cantik

hye nok......mak kena tag dengan cik itam manis ari tu ,
tekejut mak ..teharu tau ...1st time di tag ..
sob sob hukhuk ...dua tiga malam nanges teharu ,
skang baru bule nak post entry neyh ..
MUAHAHA gedik der..
-
-
contest ni dari adek anissyafarina ..eh2 nama kita sama...huuu

nak tau syarat syarat nak jOin meh click sini

-
-
aku memang suka bab bab mengedit neyh ..
nahhh aku tunjuk kan kehebatan aku ..muahaha
-
-
~ SEBELUM ~



~ SELEPAS ~

-
-
macam ni ja aku bule wat pun..huuuu
sangat tak creativ..
tapi xpala ...
aku cuba nasib ^_^
-
-
-
harus TAG 5 orang
*da xtau nk tag sapa ,amek la eh ..aku pilih hampa2 ^_^



6 comments:

  1. wahh~~comel aihhh~~pewitttt..

    gud luck

    ReplyDelete
  2. @ira ; gudluck to you tooo

    pacik nakai ; di mna ada ira,di citu ada nakai ..haha

    ReplyDelete
  3. wahhh!! merah gitu... like!! :) tQ joint n gud luck ye :)

    ReplyDelete
  4. nakai...overcooked gambaq tu...
    hahaha
    tapi ni belog hg hg punya pasai la...hahahaha

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^