bila aniswany nak kawen ?

hye ^_^
aniswany dah nak kawen ?
mesti laaa....
-
-
jemput la semua utk memeriahkan majlis
-
-
tapi lagi dua tiga taun kot
maybe empat Or lima taun ..
ngeh ngeh ngeh
yang pasti nya nak kawen la ..

last week banyak sangat orang kawen
hukhuk ,sedey betoi ..
(!__!)


walaupon sedey ,aku tetap menggembirakan diri utk pOsing ^_^


adeh ,uduh gila aku senyum.thats why aku suka serius =.=


jangan bazirkan masa ,snap selagi mampu .
otw with my sista cikazeera



again n again ..sOri la,bukan slalu aku nk up pic banyak2
untuk tontonan ampa2 jugak kan ^_^


blur !! =.= tapi aku tetap nak up jugakk..
colourfull kan kan ..


finally ,sampai jugak la kat uma pengantin ^_^
ni ja yang aku snap kat umah tu =.=


cOngratz kaka zura yang cOmel ;)
semOga bahagia hingga ke akhir hayat
aminnnnnnn

p/s ; maap le,pic aku yang banyak pun .sebab belog aku kan ....
muahahaha



12 comments:

  1. semoga anis kawen dgn abg comey gak nt . huhu

    ReplyDelete
  2. anis, tak susah ke pakai tudung gitu ? tak jatuh ke dia ?

    ReplyDelete
  3. encik inspirationalefeks ; x comey pn xpa,janji bahagia ..heeee

    ReplyDelete
  4. kalo tgk mcm susa kan,tapi dh pakai x susa pun.lagi messy lagi cantek..heee x jato la letak pin tepi2 dia.try la ^__^

    ReplyDelete
  5. ceria warna baju dia...
    seceria diri dia ni....

    eh, pakai tudung tu mcm selesa je..
    mudah masuk angin kn.. xla panas sgt...

    tp mmg kena pin la kn... kalu x, mesti jatuh melerek2 je

    ReplyDelete
  6. cik hani ; i like ceria ^_^

    aah,masuk angin byk je..pin harus byk la..kalo dh mula pakai loose style mmg addicted tros ..hehe

    ReplyDelete
  7. Hahahah~ Alaa. Tak payah kawen awal-awal. Muda lagi kan. Join kelab cik Yana. Kelab enjoy zaman bujang puas-puas. Nanti dah ade suami, dah tak boleh melepak dengan kawan-kawan walaupun hakikatnya kawan-kawan ramai dah bersuami. Hahaha~

    ReplyDelete
  8. huuu hakikatnyaa mmg wat2 seronok ..nk enjoy dulu la apa la,tapi dlm haty sapa tau.nak kawen nokkk...hahaha

    ReplyDelete
  9. tu la,bru nak tnye,.cmne nk pakai shawl gitu,.adehh,xreti2 lgi smpai skang,.wuwuu,..tp u ttp comey,.cm bckground blog ni,mntop!,.hehe

    ReplyDelete
  10. CN ; nak pakai ni senang je ,sbb nma pn messy style kan,so messy2 tetap style. pegi youtube then search loose style - ada tutorial ;)

    ReplyDelete
  11. wuhu.. same la kite.. nak kawen gak.. member ramai yg da kawen.. huhu

    tapi skrg nie ramai btol pakai theme merah kann~

    ReplyDelete
  12. tu lahh,mulut ckp xpa xpa..tapi hati nakk kawen sgt2..hehehe

    merah itam nampk gojes gitu ;p

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^