apa tengok tengok ?

saja letak tittle macam samseng =.= ari ni dah dua entry aku tulis.

thumbs up anis.thumbs oke.not middle finger up :) befo this seminggu sekali

baru nak letak entry baru.bukan malas.lazy sket ja =.=


aku banyak blogwalking dari menulis.haehh =.= jeles dengan semua orang ,banyak

idea.aku tak dak .kosong.omputih kata spechless.tudiaaa merepek dah.

bukak mata luas luas macam nih @_@

tengok ! belog aku kaler putih gitu..no pink pink oke.kenapa kenapa ,why why ?

sebab aku tak dak keja ari ni plus bosan plus bos xdak kt Opis ^_^

kembali macam dulu ,sebelum nih kaler pink sebab jangkit kat


muahaha

jeles tengok belog dia girlie girlie ..skang aku tukaq balek jadi putih dan

suci murni bak jenama minyak masak =.=

tapi ikot mood jugak la.nanti bosan tukaq balek ah

Opps ! ada lagi sket nak cakap

hey stalker :) wujud lagi stalker aku ,dah rasa macam artis nih

x abeh abeh lagi nak stalk aku ?stalk la sampai tua oke :) i rela you ..

ok bye =.=

5 comments:

  1. Adehhh~~jemm..jemmm~~hahahaha

    ReplyDelete
  2. hai anis,hebat je idea CN bace,.hehe,..xlame lg rmai la folowers tu,.btw,thanks sudi snggah blog,folo u bck,.hehe

    ReplyDelete
  3. huhuu...rerajin le update,,jgn jd mcm ak..sthun hanya sekali...hahha..
    i folo u back :P

    ReplyDelete
  4. hg stai kata aku stalker no....hahahaha

    ReplyDelete
  5. budak nakai ; jemm sediaaaa hahaha

    CN ; huuu lambat lg la followers kot ,malas !__!

    cik Oggy ; tu lah ,tgh merajin kan diri :P

    Osu ; jgn la terasa wOiiiii ,aku kata kt pOmpuan.laki stalk aku sukaaaa hahahaha

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^