STER kembali =.=

aku da beli pengganti STER.aku beli hamster girl.tu pun lepas tanya abah yang ada sekarang tuh girl or boy.
abah cakap ; tah,tak tau lah yang tu girl ka boy
aku cakap ; abah p la tengok sat
abah cakap ; dia x gigit ka
aku cakap ; tak kan takot ?
abah cakap ; geli aih
aku cakap ; =.= tak cakap apa
*5 minit kring kring
abah cakap ; yang ada boy kot
aku cakap ; confirm ?
abah cakap ; ya kot
oke dah beli .girl.kecik dari boy.tak serik lagi ?tak .aku nak terus jaga dia.sampai ke anak cucu dia.cucu dia la.bukan cucu aku.

p/s ; aku nak jadi owner yang baek .


written by cutie finger

2 comments:

  1. pasni ko jaga la anak2 kaw baek2 eh..siang malam memekak je..kriott..kreikk..kreeott..kang aku g jual kat paso..hehehe..choiii ~ ;p

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^