saja saja

yeah.AJL dah abeh.anaraffali menang ok.ye dia menang.so?jangan lah jeles.tapi memang tak ah na cita pasal AJL.pelis lah.aku bukan fanatik sangat benda alah macam tuh.nak cita pasal bos.ya bos saya sangat cute.sumpah aku tipu.tapi manes tuh ada la.semalam dia lecture aku.aku senyum.kenapa.sebab dah lama tak kena lecture.rasa macam tak lengkap hidup aku.pagi tadi dia email.GOOD,TOLONG TERUSKAN DAN IMPROVE BRANCH.huh.dia puji aku.wey dia PUJI aku lah.bodoh.nak senyum pun aku takot.tak tau nak express macam mana.psycho punya bos.betol tak aku eja saiko macam tuh.lantak ah.oke babai.sambung comment kat FB.haha.syoq.


written by cutie finger

No comments:

Post a Comment

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^