kanak kanak riang + sweet

dia kembali.kemarin.suka.sangat suka.aku ingat dia dah benci aku.atas sebab sebab tertentu.hanya kami yang tahu.kan encik ZT kan kan.dia sangat sweet.sweet sangat sangat lah.tapi terlalu sweet untuk aku yang tak berapa sweet dan keras nih.dah lama aku tunggu number aku keluar.excited hari hari tunggu.tapi kecewa sebab semua number orang laen ja.panjang panjang dia karang.nah,semalam number aku dah keluar.tapi dia cuma tulis 2****8 suka anda !!sangat pendek.haeh.tapi makan dalam.haha.thank.sebab aku senyum.senyum macam kambing.tapi kambing comel dan wangi lah.dan thank lagi sebab still nak kawan dengan aku yang tak pandai menghargai kawan yang baek macam kau.dah dua kali ni say thank.ingat senang aku nak cakap macam tu?haha.

p/s : ingat ,kau inspirasi aku untuk blog buruk nih dulu.


written by cutie finger

No comments:

Post a Comment

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^