ham+ster=HAMSTER !__!

STER mati.pelis jangan cakap aku bunuh dia =.=.aku kejam.tapi tak sampai nak membunuh.tah sebab apa beliau mati.mak cakap sejuk.kak cakap tak cukup udara.adek tak cakap apa.sebab dia urus pengebumian STER.mak dah cakap aku x layak bela pet.urus diri seniri pun tak terurus.kejam sangat kan ayat tuh.tengok.mulut mak masin.kan dah mati sekor.besalah la.rasa sangat besalah dengan orang yang bagi hamster nih kat aku.sori.saya tak jaga baek baek.now tinggal HAM sorang sorang dalam cage.kesian.mak cakap jual.jangan bela lagi.NO.esok aku nak beli lagi sekor.tapi,boy or girl yang mati ? =.= aku tak tau.
TAKZIAH ,may GOD bless you STER.

p/s: sori sayang,i dont mean it to kill STER.




written by cutie finger

2 comments:

  1. huhu...takziah untuk awk...
    feel sorry for ur STER.. =.=

    ** tu daulat mak, xbg bela nk bela jgk..hehehe
    innalilah...

    ReplyDelete
  2. tima kaseh =.=

    *saya mencoba untuk membela

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^