aku normal

secara basic.perangai manusia berubah ubah kan.apa aku merepek ntah.just nak bgtao.ya aku memang berubah.dari cakap agak lembut.lembut ka?kepada agak kasar.dari laser kepada bapak laser.dari sindir kepada sinis.maaf.aku manusia normal.yang cepat terpengaruh dengan keadaan sekeliling.macam kamu kamu.kalau ada yang suka betanya.laen eh anis sekarang.laen?kadang kadang aku senyum.kepada yang aku respect lah.kepada yang aku benci.muka sinis ja aku bole bagi sebagai jawapan aku.maaf lah.moody aku kadang kadang menjadi jadi.aku baran.tapi aku bukan kaki maki.aku bole bagi muka yang garang dan sangat lah garang sepeti singa lapar.susa aku nak senyum kalau aku tak suka satu benda tuh.lagi satu.mungkin sebab keturunan yang susa nak senyum kot.tapi tak pa.orang cakap janji hati baek.cukup lah kan.

p/s ; tiba tiba nak post entry nih sbb aku tengah baran skang.cool down anis....


written by cutie finger

No comments:

Post a Comment

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^