aku bukan terbaek untuk kau

kawen.mungkin nanti.tapi bukan sekarang.aku tak layak kawen lagi.jaga hamster pun bole mati.jadi kepada kau kau dan kau .macam ada plak yang nak aku kan.aku mintak maaf.tak payah ayat ayat yang menggelikan aku.sumpah aku geli.tapi aku diam.aku jugak ada perasaan.perasaan kesian.susah bila nak REJECT orang.kesian.tapi aku tepaksa.aku nak couple.aku nak ada boyfie.aku nak kawen.tapi bukan kau.ayat klise yang aku bole cakap kat kau.kalau ada jodoh kita.tak kemana kan.aku dh mula menyampah dengan ayat ni since zaman dulu dulu.kalau ada ayat laen yang aku bole guna nanti untuk REJECT somebody.aku akan try guna.jadi lagi sekali aku mintak maaf.aku bukan terbaek untuk kau.

p/s: kepada yang betanya tnya tentang status aku.ya aku SINGLE but NOT AVAILABLE start rite now (:


written by cutie finger

3 comments:

  1. insyallah...jodoh pertemuan di tangan TUHAN...ada jodoh ada la tu..
    ^_^

    ReplyDelete
  2. 1 day u will.. Anda belum bersedia..
    Cuma jgn terlalu lama.. umur semakin meningkat, dan bl sudah smpai masanya kamu perlu memikirkannya.. Usaha dan tawakkal sebaiknya..

    (●.•)

    ReplyDelete
  3. ya,nak kawen la ..sapa xmo kawen oiii...hehehe

    ReplyDelete

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^