ini saja =.=

aku paham perasaan kau kawan.selalu dah jadi.sO be strOng oke.aku mungkin bukan kawan yang pandai pujuk,aku kasar.aku sinis.aku laser.tapi aku ada hati juga.hati aku hati kaca,hati kertas,orang lah kata.aku tak kata apa apa.memang saket.nak explain pun tak tau tp memang makan dalam lah kan.SIAL lah orang yang wat kau macam tuh.sudah sudah,jangan nanges.bukan apa,ako tak bole tengok orang nanges.nanti aku tacing.bila ako tacing air mata aku suka ja nak jatuh.abeh la macho ako kan.sO stop la nanges k.kumbang bukan seekor.banyak ekor.cuma yang banyak banyak tu,banyak yang tak guna ja.sO pandai pandai la cari golongan istimewa tu oke.pandai ceramah orang.aku sniri pon tak berapa nak betol.tp biarlah.tu aku punya hal.aku bole handle sniri.kenapa cakap mcm orang tua ni ?ouh lupa.dah masuk taun baru.tua dah rupanya.taip panjang panjang pn bukan ada yang nak baca pn.tapi lantak aku lah kan.

*hey,dont be sad oke..TIME WILL HEAL (:


written by cutie finger

No comments:

Post a Comment

sapa rasa dia CANTEK komen la sini ^__^